![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Det ble noen bilder Torsdag og Fredag denne uka. Som Vidar nevnte tidligere så opplevde vi elgku med kalv bare noen titals meter unna oss. Ikke så helt dristig med denne elgen... Sigma 70-200mm f2,8 objektivet ga opp i kulda, men Canon 100-400mm fungerte utmerket hele tiden. Samme problemet hadde jeg i fjorvinter med Sigma 50-500mm objektivet. Det blir nok et Canon 70-200mm f2,8 etterhvert. Dagens bilder har jeg latt meg rive med litt i etterbehandlingen, så det er min persjonlige smak som ligger til grunn for dette resultatet. Har bevist brukt mye motlys for å prøve motlysefekter. Kom gjerne med innspill.
![]() Knall fine effekter i kulda ![]() ![]() Alltid morsomt med retromaskiner. ![]() Liker disse Embraer maskinene. ![]() ![]() De blå er også pene.. ![]() ![]() ![]() Ikke feil maskin dette.. ![]() En gammel 400 ![]() ![]() Fredag fikk jeg min første United maskin... hurra! ![]() ![]() ![]() En av de vakkreste mskinene denne gang.. B717 ![]() ![]() BA var innom med denne sjønnheten. Serien fortsetter..
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Her følger noen flere bilder fra samme periode.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Her er den nevnte elgen... ![]() Unnskyld... HER er den nevnte elgen. ![]() ![]() ![]() Det var hva jeg hadde denne gang. Håper noen av bildene faller i smak ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Synd en fuglejævel ødelegger det første bilde som forøvrig var utrolig fint. Når det gjelder bilde nummer 2 skulle jeg ønske at du fikk med hele neseleggen inkl hjulet. Ellers er det jo bare helt nydelig. PS, kjøp deg 70-200 asap, vi skal ikke sladre
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjempefine bilder.
Synes det er utrolig tøft med "striper" og motlys. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Kjempeflotte bilde, favoritten ble TK.
Er dette første gang Continental kommer med United-logo? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Knallfine bilder som vanlig!
![]() Første bildet av UPS var fantastisk pent! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nydelig - fortsett med å fore oss med bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hyggelig gjensyn med maskinen jeg hadde fra Nice til Nantes i oktober 2009! Flott maskin, men det snødde(!) fra ventilasjonsanlegget da de slo det på i Nice...
![]() Régional har faktisk hovedkvarteret sitt i Nantes (men hub er på CDG), sånn ellers er det vel en ganske uspennende by rent flymessig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mye snacks og flott variasjon.
Likte silhuettbildene veldig godt, men noen kondensstriper er kanskje vel mettede og utbrente? Flott at du uansett "tør" sette et personlig preg på bildene ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du er flink til å avsette tid til fotografering.. Men så er du jo ganske heldig med motivene og været. Noe jeg ikke er heldig med
![]() Interessant serie, selvfølgelig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Når jeg i mars endelig får meg lappen håper jeg på å kunne komme meg opp selv på k-k-k-k-k-kalde dager, som du. Men til da får jeg nøye meg med å sitte i godstolen og nyyyyte det vakre synet av en Putzmeister-serie. Du er gull verdt når man savner flyspotting, Stein, det er du virkelig
![]()
![]() |
#12 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Er du sikker på at det var en elg og ikke Vidar som hadde forvillet seg ut mellem træerne
![]() MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Enda mer vinter | putzmeister | Bilder & foto | 6 | 22-01-2010 23:35 |
Enda mer! | FBU 4EVER | Flyforum | 33 | 11-11-2009 18:59 |
Enda mer OSL! | Kingstone | Bilder & foto | 8 | 10-08-2009 21:46 |