![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Var en tur på Gardermoen i går 2.12 sammen med putzmeister.Det var utrolig
fint vær,og for en gangs skyld ganske vindstille,noe som gjorde at det var ganske mye rim i luften. Vi fikk også besøk av to elger,men som de årvåkne fotografene vi er,klarte vi selvfølgelig ikke å ta noe bilde av dem........,hehe. Bildene jeg har valgt ut denne gangen er ikke av de beste og klareste jeg tok i går,med synes selv at det er noen av de kuleste,med hensyn til kondens.Alle bildene er tatt i sørenden av østre bane. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Aces High
|
![]()
Meget stilig! Lurer på om jeg fikk et glimt av dere når jeg var på vei til jobb! Var hvertfall to karer med kamera i lystig lag så det ut som
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Endelig fikk du ut finger`n. Dette var bare helt konge. Spesielt det siste var skikkelig HOT. En annen ting er at jeg er skikkelig imponert over at du står ute så lenge i kulda, du er ikke den såkalte "glasurspotteren"
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tror kanskje vi har litt forskjellig oppfatning av hva som er bra eller dårlig. For, rent bortsett fra et par støyende maskiner fra NAS, synes jeg dette var berre lekkert.
![]() MD'n og spesielt det siste bildet har utvilsomt A.net-potensiale (hvis det er et mål i seg selv), men dette betinger at du drar frem RAW-fila og jobber med den obligatoriske etterbehandlinga (og beskjæringa).... På det siste bildet kan du også med fordel fjerne en god del av himmelen slik at det fremstår litt mere harmonisk og balansert. Igjen, veldig bra, Vidar! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Vakkert Vidar
![]() ![]()
MVH Stein Olsen http://www.flickr.com/photos/56123975@N05/ Det finnes alltid en god grunn til å se på fly ![]() Last edited by putzmeister; 04-12-2010 at 12:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hehe,det la jeg ikke merke til at du tok.
Takk for alle tilbakemeldinger. Vidar |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
D610 + mange mm
|
![]()
Utrolig fine bilder Vidar, skulle gjerne sett de du var fornøyde med
![]() Det siste bildet var magisk Håper det ble en fin dag i dag også!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Var flotte bilder dette da
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En litt uvanlig trip report. Ikke min, men er godt kjent med slike. | LN-RTP | TripReports | 12 | 24-08-2017 10:56 |
Litt OT , men ikke helt... | sail4fun | Småprat | 0 | 28-01-2012 17:32 |
Ikke så gode bilder av A330, men men | Norwegian15 | Bilder & foto | 1 | 15-10-2010 00:44 |
Winglets er ikke bare bra for miljøet, men j* tøft også! | gilberg | Bilder & foto | 1 | 12-03-2008 17:31 |
Litt OT: Men ikke helt for oss | Tertit54 | Flyforum | 0 | 07-09-2007 14:48 |