![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når man kjøper en oppgradering fra eco-biz med miles/poeng, opptjener man da bonus etter opprinnelig eller ny bookingklasse? Og får man tilgang til lounge?
Takker for svar Mvh Henrik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei.
Når man oppgraderer med poeng, har man fortsatt opptjening etter opprinnelig bookingklasse. Loungetilgang har jeg hørt at man ikke får hos SAS, mens man får det hos f.eks. BA, så det kan muligens variere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ja det var vel det jeg egentlig trodde
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hvis du blir oppgradertpå checkin trodde jeg du også hadde tilgang til lounge med SAS?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Sådan er det ihvertfald foregået de gange jeg har gjort det. Desuden gives der vel ikke loungeadgang, da man først i sidste øjeblik ved om upgraden lykkes.
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Når det gjelder poeng etter oppgradering, vil jeg tro at spesielt SAS ikke alltid har orden i sysakene.
En god kamerat av meg ble oppgradert fra eco til biz på CPH-BKK for tre uker siden, på egen forespørsel. Han spurte opprinnelig om eco xtra, men der var det fullt, slik at han endre opp på biz for 10.000 poeng. Eurobonuspoengene kom på konto et par dager, og de var utregnet fra biz. Når han i tillegg hadde en w klasse billett var dette en usedvanlig god deal. Kan også nevne at han ufrivillig ble oppgradert fra eco til biz med Swiss på retur. Også der fikk han poeng etter biz! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oppgradering etter kjøp av bilett | roy | Reiseforum | 5 | 14-10-2014 11:44 |
Oppgradering etter bestilling hos KLM | kristian | Reiseforum | 15 | 17-09-2013 13:17 |
Hvor mange EB-poeng etter oppgradering? | seilfly | Reiseforum | 3 | 07-09-2011 20:14 |
Slutt på bonus! | KennethGS | Flyforum | 40 | 25-06-2007 09:40 |
Bonus-freddasbilder | LN-MOW | Flyforum | 4 | 29-03-2005 12:28 |