![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Lurte på om noen som vet om Thomas Cook og Novair ansetter sommervikar neste år. Eller tar de inn folk når det er behov for folk. Pluss har noen jobbet for en av disse selskapene. Er de OK med betingelsene forhold til lavprisselskapene hvis man blir fast ansatt. Har veldig lyst til søke på en av disse selskapene. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har tidl. jobbet i Novair selv, de ansetter sjelden til fast
ansettelse nå. Tror de kun ansatte noen stillinger til fast for ett par år siden, ellers er det kun sommer- og vinterfugler som det blir rekruttert til. Novair har kun nå en fast flåte på tre stk. A321-200 maskiner (tidl. hadde de også to stk. A330-200, hvorav én av dem var utleid fast). Nå leies det kun inn én stk. A332 i vintersesongen. Følg med her, for å se når evt. NVR ansetter: http://www.novair.net/NO/om-novair/jobb/Pages/jobb.aspx Novair var ellers topp å jobbe hos, et meget godt arbeidsmiljø - og fine maskiner. Airbus er jo generelt et hyggelig miljø å jobbe i, selv om "fransk logikk" noen ganger ikke er helt logisk. Dog er det langt mer "old school" å jobbe på Boeing-maskinene.
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Takk. for info. Da skal jeg følge med på denne siden. Håper det dukker noe opp til neste år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Thomas Cook ansetter hver vår et relativt stort antall "sommerfugler". I Norge vil de fleste få tilbud om Stavanger-base, mens et mindre antall får Oslo-base.
Det vil typisk være snakk om i perioden 1.april til 1.november, men med mulighet for forlengelse for noen, avhengig av behov og om den enkelte godkjennes etter evaluering. Ta kontakt med kontoret på OSL (64811900) for nærmere info. Rekruttering finner sted nå i vinter. Det vil avhengig av base bli en fordeling på henholdsvis A320, A321 og A330. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
TUIFlyNordic rekrutterer muligens også cabin crew til sommeren vil jeg tro.
![]() |
#6 |
Newcomer
|
![]()
Hei
var innom sidene til TUI står ingen ting enda. Men kansje for tidlig enda. Blir vel utlyst Desember mnd tenker jeg meg som skal ansettes til sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Takk
Det skal jeg gjøre. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Thomas Cook Crew bytte på Evenes torsdag 31.03.2016 | Tarzan | Småprat | 2 | 07-04-2016 19:28 |
Pest eller kolera?; Thomas Cook Sunclass 333 vs. Novair Extra A321? | The Viking | Reiseforum | 4 | 27-01-2014 15:20 |
Novair søker cabin crew (OSL) | Glenn | Flyforum | 1 | 11-12-2011 01:05 |
Norwegian/Thomas Cook, Cabin Crew OSL | LovNy | Småprat | 8 | 11-08-2011 15:38 |
Thomas cook cabin crew | Ek_Osl | Flyforum | 6 | 16-12-2010 13:29 |