![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Holder på å booke meg hotellrom i DFW, og som alltid blir jeg ganske forvirret av de forskjellige sengekategoriene.
Alternativene er Double, King og Queen. Kan noen forklare meg dette en gang for alle? Takk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lurker
|
![]()
King = Størst
Queen = Medium (men for all del en stor seng) Double = Vanlig dobbelseng Var nu slik vi hadde det på hotellet jeg jobbet på her hjemme ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Da var det slik jeg trodde.
Takk for hjelpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Bare merk at Twin er to små enkeltsenger. Men det gjelder vel ikke USA, men Europa...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Legal Eagle
|
![]()
Sjekk om ikke double betyr dobbeltom med to enkle senger med mellomrom eller satt inntil hverandre. (sånn for sikkerhets skyld)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
Kjipt å få to enkeltsenger når man har booket dobbeltrom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
De aller fleste steder så har twin betydd to senger, og double en enkelt stor seng. Generelt synes jeg en del av hotellene er veldig glad i å klargjøre til en dobbelseng, og det er irriterende når jeg reiser med venner eller familie, men på den andre siden så har det ofte også gitt meg businessrom med to senger, fordi de uten unntak gjerne vil ordne opp, og de har alltid bekreftet at twin betyr to senger. Jeg har også sett at stadig flere internettsider har blitt nøyere mer å spesifisere at det gjelder to "queensize" senger, én "kingsize" osv. for de ulike romtypene man kan bestille.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Problemet jeg har opplevd av senge-spesifikasjonene er ofte når man booker via tredjepart-steder, og ikke med hotellene direkte. Hotellkjedene er veldig flinke til å spesifisere hva de tilbyr i de fleste tilfellene. Ofte kan man jo bare sende en mail også dersom man er i tvil.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hotels.com pleier også være flinke på dette og har alltid kunne velge enten en king eller to queen avhengig av behovet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Velg King, så er du helt sikker!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen som kan forklare dekningen på FR24? | Jofen01 | Register- og ATC-Forum | 8 | 23-04-2014 12:39 |
Noen i Stavangerområdet (eller resten av landet) som kan forklare dette bildet? | RavenRiley | Flyforum | 2 | 16-11-2007 06:54 |
Kan noen forklare meg logikken? | Martin | Flyforum | 9 | 19-12-2006 14:47 |