![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Heisann.
Jobber litt med et bildefordrag angående Flesland. Dette håper jeg at skal kunne skje den 4. desember i år (en lørdag). Tidspunktet er ca klokken 11:00 og jeg ønsker å høre om det er noen som vil komme å høre på dette. Etter foredraget så håper jeg til å få til en tur opp i tårnet for de som ønsker det. Videre, kanskje en tur rundt innenfor gjerdet med mulighet for å få tatt noen bilder. Antallet håper jeg vil bli mellom 5-15 personer (begrenset hvor mange som kan komme opp i tårnet), og ønsker en liten tilbakemelding om hvem som eventuelt vil være med. Kaffe og kaker håper jeg og jeg får til i etterkant med litt sosialt samvær og lett prat. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dette høres ut som noe jeg godt kunne tenkt meg å være med på.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott, da er 1 i tilegg til meg selv klar. Håper på en del flere.
Setter fristen til førstkommende tordag (25/11) klokken 20:00 for de interesserte. Får da god tid til å ordne det som trengs av formalia i samarbeid med AVINOR. Ha en fortsatt strålende lørdagskveld. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Veldig bra tiltak Piddien! Du skal vite at jeg seriøst kunne tenke meg å ta turen opp fra Stavanger for å være med på dette. Så bra potensiale er det i dette arrangementet. Men dessverre må jeg prioritere annerledes den helga. Men sånn er det når man har en dame i huset....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godt mulig jeg kan stille og, Per Einar. Skal bare dobbeltsjekke at jeg ikke skal jobbe den aktuelle dagen. Kommer tilbake til deg straks jeg har fått en avklaring fra jobben.
Aleksander.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Bra tiltak! Jeg jobber natt til den lørdagen og skal jobb igjen kl 16 så jeg burde vel helst sovet. Hadde det vært helgen etter hadde jeg absolutt stilt. Men men
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
TurbopropFlyer
|
![]()
Dette kunne jeg godt tenke meg å få med meg. Jeg stiller
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Flott.
Da begynner vi å nærme oss fullt hus, men er kanskje plass til 2-3 til. Har gjennomført et sånt foredrag/bildevisning en gang før, og da var det ganske mange som var inne og hadde noen hyggelige timer sammen i godt selskap. Det blir flere slike foredrag/bildevisninger i tiden fremover, så den som ikke har mulighet denne gangen vil få flere sjangser senere. Ha en strålende "iskald" dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper du noterte "forhåndsbestillingen" min?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Brave, du er notert
![]() I morgen innen klokken 20:00 er siste sjangse for den som vil være med. Hilsen fra et vestland i begynnende ny istid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er alle som vil være med behørig notert.
Jeg vil ta kontakt med hver enkelt slik at alle formalia er i orden i god tid før vi møtes neste lørdag på Flesland. ![]() Ønsker alle en fin fin kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da nærmer lørdagen seg ganske raskt.
De som kommer må møte utenfor brannstasjonen klokken 11:00. Skulle det mot formodning komme snø denne dagen, vil desverre foredraget bli avlyst pga at da vil de som skal være med oss være fullt opptatt med snørydding. Vi krysser fingrene og håper på stabilt fint vær fremover, selv om gradestokken kunne krype til rett side av -10 merket. Velkommen skal dere være. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NRK om Hattfjelldal (desember 2010) | Falcon | Flyhistorisk forum | 0 | 21-02-2011 17:05 |
Trafikktall for desember 2010 | FlightDeck | Flyforum | 3 | 11-01-2011 15:12 |
Fotokonkurranse desember / ÅRET 2010 ! | Hermann SF | Bilder & foto | 6 | 26-12-2010 13:43 |
New York desember 2010 | _volcom_ | Reiseforum | 6 | 05-12-2010 09:09 |
Tu-214 på Flesland søndag 11. desember | atck | Flyforum | 5 | 12-12-2005 13:23 |