![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Iflg en post på FB blir det ingen julekalender i år. Det må jeg si er overraskende!
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
OI Den så jeg ikke komme.
Jeg som var 99% sikker på at i luke 24. ville det være OSL - EWR tur for to som premie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Vel, når man har 3-dagerssalg tirsdag-torsdag hver eneste uke - i tillegg til salg på hele rutenettet fire ganger i året - utspiller jo julekalenderen litt sin rolle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Litt rart at de lar denne muligheten for markedsføring direkte i manges innbokser 24 dager i desember går fra seg. På den annen side var vel tilbudene i fjor såpass lite interessante at det også ble litt til irritasjon? Tipper at konkurrenten utnytter dette til fulle.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det er jo en flott maate for adgang til manges innbokser 24 dager paa rad som det sies over - litt merkelig denne muligheten ikke benyttes. Dog skal det sies at tilbudene de siste aarene ikke har vaert stort aa skrive hjem om..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tja, 10 000 bonuspoeng til Chicago som det var en av dagene i fjor (som jeg benyttet meg av), syns jeg var et tilbud man absolutt kunne skrive hjem om! Så for min del så kommer jeg til å savne kalenderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Back til basics, hvorfor ikke julekalender ??.
Selv om jeg ikke har brukt den ( grunnen er enkel, kan ikke reise i tidsrommet tilbudene fra kalenderen tilbys, av rent praktiske grunner ), men jeg vet om mange som har vært ivrige tilhengerer.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jag tror nog att det kommer någonting annat intressant som ersätrare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Flott, ingenting er bedre
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg er også en av de som er overrasket, jeg har jo synes det har vært litt spennende i flere år og følge med på julekalenderen og har hoppet på avtrekkeren flere ganger når det har kommet gode tilbud.
Håper det likevel kommer noen gode tilbud fra SAS og ikke minst Eurobonus frem mot jul. Har sikret flere julegaver gjennom SAS sin julekalender ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Håper på et godt tilbud i år også selv det ikke blir noen julekalender! Noe interkontinentalt ned i 10.000 poeng ala 2007 hadde jo vært knall ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Ikke trenger de å gjøre, flyene er fulle uansett, og ikke er det plass ombord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() Hvis ikke får vi heller snu det og si dobble poeng på enkelte IC strekninger, til de som er så heldige og får plass!
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det er ikke så rart at det ikke kommer en julekalender i år - vi er i ferd med å migrere hele vår e-commerce plattform i disse dager, noe som tar mye ressurser og en julekalender midt oppi migreringen, men som PC sier - det kommer noe annet....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Da gleder vi oss veldig til "noe annet"!
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ï mangel av julekalender fra SAS, kan jeg anbefale OSLs julekalender på det varmeste. Flyselskapene har overgått hverandre med attraktive premier i år, i tillegg blir det selvfølgelig fine premier fra butikkene i terminalen.
http://www.osljulekalender.no/ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Julekalender | Fellowship | Bilder & foto | 38 | 25-12-2018 11:08 |
Big in Japan og Ingen Kim ingen kos | Someone | TripReports | 52 | 25-03-2012 14:07 |
Ingen Kims - ingen kos ELLER ingen Romjul ingen QUIZ | LN-KOG | Flyforum | 10 | 01-01-2012 23:10 |
Julekalender | CK | Flyforum | 15 | 10-12-2007 13:09 |
The julekalender..... | LN-FHU | Flyforum | 4 | 23-12-2005 09:09 |