![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I min nye tilværelse som revenue-pax driver jeg nå å vurderer en storby-weekend for meg og mademoisellen i høst... Finnes det et nettsted der man kan definere avreisested, dato for avgang og ankomst, og deretter få forslag til rimelige reisemål ute i Europa? Eller må jeg søke etter pris på alle mulige destinasjoner...?
Hvis det ikke finnes, burde noen lage det.... ![]() ![]() Mvh Eivind |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Superflyer
|
![]()
Eyvind da , vil det ikke være enklere å bare bestemme hvor dere skal dra
![]() Overrask henne vettu , det setter damene pris på. Barcelona , Praha , Pisa, Montpellier , Milano, Paris eller Aberdeen.Mulighetene er mange , men stikkordet er overraskelse........... Da er sjansen for at det blir noe på deg ganske stor.................. :laola |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Denne er god:
http://www.reisbillig.com/default2.aspx Her kan en legge inn byer...weekender...makspris etc .Veldig praktisk. Men funker ikke om en starter reisen fra distriktene. Du har også denne... http://www.flybilligst.com/index.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
GLEM IKKE AT KLM OG AF HAR KAMPANJE TIL 9. SEPT. KJØPTE NYC FOR 2.200 PLUSS TAXES VIA AMS MED KL 777 VIDERE TIL JFK.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg forsøkte Kelkoo for et par uker siden, men jeg kom aldri fram til ferdige billetter. Systemet brøt sammen hver gang jeg forsøkte, til ulike stadier i prosessen. Så forsøkte jeg rett og slett Widerøe, og der fant jeg billetter med lavere pris enn det Kelkoo fant fram. Og dette dreide seg ikke om Widerøes egne ruter, men fra Torp via Kastrup og Barajas til avkroken Santiago de Compostela.
Mulig jeg var uheldig, men Widerøes side var veldig grei å bruke, - og altså billig! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sorry, jeg skulle selvsagt ha lagt ut peker'n. Takk, DY!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Newcomer
|
![]()
Hei
Et veldig bra sted er GOTOGATE. Her kan man i mange tilfeller booke billigbilletter uten å måtte betale med en gang. Jeg har selv booket til Florida til jul. Førstegang var i mai med betalingsfrist nå 08.09. Jeg sjekket nylig å GOTOGATE og så at turen var blitt billigere i mellomtiden. Da var det bare å kansellere før 08.09 og bestille samme tur på ny. Nå er fristen blitt til 10.11. Veldig kjekt hvis noe uforutsatt skulle dukke opp før avreise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() Men, ja , du har et poeng.................................. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Søke etter SAS Plus/Business billetter | Are G | Reiseforum | 7 | 29-08-2014 00:43 |
Hvordan søke etter flight på FL24? | erlingjo | Register- og ATC-Forum | 2 | 23-04-2011 18:38 |
Avinor.no - Søke lenger frem i tid! | pilot94 | Flyforum | 1 | 18-02-2010 01:35 |
Søke på SK/BU rutenummer -er flyet i rute....? | G-COLE | Flyforum | 3 | 21-01-2007 15:55 |