![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]() FI flyr med 767 idag.. tenkte kanskje noen ville vite det ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ja denne
Vist en tidligere B767-383 763 FI7633 TFFIB STD STA ETD ATD TOFF ETA 05SEP KEF OSL 0735 1205 0752 0806 1210 Hilsen Ole Sådan ser den ud: http://www.airliners.net/open.file/910552/M/ og den har set sådan ud: http://www.airliners.net/open.file/428846/M/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Får håpe maten er bedre enn den var forrige uke...
![]()
![]() |
#4 |
|
![]()
Ja etter en tur-retur over dammen med blant annet FIB nå i august så er det mer enn maten jeg håper er bedre! Ikke at seteplass eller komfort blir bedre over natten... Maten til FI var jo noe av det bedre spør du meg. Hva ble dere servert LN-KOG?
Dette er vel forresten gamle Sven Viking, er det ikke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Og den ble observert fra rampa til FedEx under take-off fra 19R (av undertegnede..).
En artig "liten" overraskelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() ![]() Store krav eller ei.. Kan være noe i det at det var eneste høydepunkt bortsett fra kort reisetid! (og ungt crew) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg ventet på videreforbindelse og hadde heldigvis kameraet klart, så denne overraskende fuglen er festet til minnebrikken :-)
Var først ikke så fryktelig interessert da jeg først så FI-maskinen, men fikk det fryktelig travelt med å få kameraet opp av veska da jeg skjønte hva som skjedde! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
Men det gikk fort. Det er ikke så veldig mange ATC restrictions på vei inn og ut av Keflavík. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Utrolig hvor mye dårligere FI har blitt... For noen år siden var de veldig bra...nå er jeg tydligvis ikke alene om å synes at dette ikke er bra!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]()
Nei det er et poeng.. Men misforstå meg ikke, hadde FI åpnet opp for vinterrute til SFO også hadde jeg valgt de hjem til jul uten å mukke. Ingen kan slå 12:20 fra SFO til OSL. Så får man heller lide seg gjennom nok en ubehagelig våkenatt.
![]() Vet forresten noen hva som skjedde med TF-FIV (B757) på Aug 29? Vi ble drøyt 3 timer forsinket ut fra OSL pga. problemer med trykk-kabinen/aircondition, noe man tydelig merket da packsene ble engaged igjen etter motorstart. (tror jeg) Trykket virket bare til å øke og øke, noe som var lettere ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
3 timer forsinket fra Oslo - hva skjedde med videre transfer fra Island?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]()
De holdt SFO- og BOS-avgangene heldigvis, mens pax til NY osv. ble tatt hånd om i BOS. Veldig dårlig informasjon på OSL dog, i det vi gikk av flyet igjen for å vente ble det ikke opplyst om noe som helst, og en dame i SK-skranken nektet til og med å oppgi noe som helst av informasjon siden det ikke var SAS, helt til det etterhvert ble opplyst at det var deres ansvar. (-av en annen SK-ansatt!)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
.....men fortsatt kommer man fram til det stedet man har kjøpt billett til..., eller??? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
Hehe.. Dessuten har det nok like mye å gjøre med hvor høye forventninger man har forut for reisen.
![]() Man får nå fortsatt aviser og nok med mat og drikke hos FI, og fortsatt preg av litt gammel glamour på de flighter jeg hadde, hva angår utfyllende informasjon fra cockpit og no problem å stå bak i galleyen for en prat med det tidligere nevnt unge crew ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Aviser er bra.. Men vi fikk lite mat - men når den ikke smaker så er jo det et pluss!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
![]() |