![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
(Foreløpig bildeløs, men bilder kommer)
Dato: 28.10.10 og 31.10.10 Klasse: Y, økonomi, monkey, turistklasse (kjært barn har mange navn) Jeg hadde bestemt meg for en stund tilbake å utforske hovedstaden til vårt spennende naboland i øst og jeg ville prøve Aeroflot for anledningen. Turen startet med flybussekspressen ut til OSL. Jeg fant raskt frem til Aeroflot skranka, hvor det var bare en person som tok seg av alt, og jeg begynte å lure på om det sovjetiske servicenivået hadde nådd OSL. Men køen gikk fort unna og det tok ikke lang tid før jeg var igjennom sikkerhetskontrollen. Satte meg ned på Pizza Hut og tok et overprisa pizzastykke og jeg gikk litt omkring i butikkene på OSL før jeg dro ut til non Schengen for boarding. Vel ombord i flyet synes jeg at beinplassen var bra og flyet var omtrent halvfullt med russere for det meste. Vel oppe i lufta kom de først en runde med drikke (hvor alkohol koster penger) også kom de med maten etterpå. Maten skal dere få bilde av så det beskriver jeg ikke videre, men den smakte middels. Benplassen og servicen var bra synes jeg så de som sier at dette er et sovjetisk flyselskap har kanskje ikke flydd med selskapet på 10-20 år. Ca 40 minutter før landing kom betjeningen med immigrasjonskort som alle utlendinger som besøker Russland må fylle ut. På SVO landet vi til oppsatt ankomsttid som var 19:25. Vi landet på terminal D som sto ferdig for vel ett år siden. I passkontrollen var det ingen kø så jeg kunne bare spasere bort til luka og passkontrolløren var stemplet immigrasjonskortet og passet også var jeg igjennom. No questions asked. ![]() Jeg møtte transporten som jeg hadde bestilt og ble kjørt til hostellet, da jeg ikke hadde noe lyst til å gå meg bort siden det var første gangen min i Russland og Moskva. Denne transporten var forøvrig overprisa noe mye i Moskva er. Tror jeg slutter av der foreløpig så kommer jeg tilbake med mer og bilder. Tommel opp for Aeroflot og terminal D på SVO. Er bare å kommentere i vei! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Take-off med Aeroflot fra OSL | EspenRR | Bilder & foto | 0 | 18-11-2013 20:25 |
Aeroflot SU211 SVO-OSL & SU212 OSL-SVO | EspenRR | Bilder & foto | 6 | 29-02-2012 23:03 |
OSL-SVO-PEK med retur Aeroflot + bonus | Hypern | TripReports | 4 | 21-06-2011 03:52 |
OSL-SVO-FRU//Almaty//FRU-SVO-OSL | Sondbjo | TripReports | 6 | 16-06-2011 00:22 |
Rapport: OSL-SVO-NRT med videre | SAJblue | TripReports | 34 | 24-04-2011 22:32 |