![]() |
|
![]() |
#1 |
LN-DIG
|
![]()
Tar sjansen på å legge ut noen bilder for første gang. Har fulgt med på forumet en stund og drevet litt spotting.
Kan anbefale Manchester for spotting. Bra forhold, tett på runway og mange ulike selskap/flytyper. Har ikke jobbet mye med redigering, så kom gjerne med kommentarer og forslag til forbedringer. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fint dette!
![]() Har selv vært i manchester, må si jeg likte den flyplassen! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Dette syns jeg var en fin første serie, du har rettet opp dine bilder, og ikke overredigert dem, når man tenker på åssen været er på denne tid av året, og sol ikke er det som der er mest av, er du kommet godt fra dette, det første bilde ser ut som der kunne ha vært fjernet en liten bit mer støy, men igjen ikke let at få til super bilder på denne tid av året, det eneste som jeg ser på disse bilder er som sagt en liten bit støy på ett par enkelte bilder, kansje litt småjusteringer med highlights/shadows, men som du skriver du er ny, og da er dette bra syns jeg, vet jo ikke heller hvilket utstyr du har brukt, tenker da linser og kamera, så alt i alt en god første serie, og velkommen til forumet
![]() MVH Torben |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Manchester Airport: Aviation Viewing Park, 12. oktober 2012 | SeatBelt | Bilder & foto | 5 | 06-12-2012 23:12 |
spotting @manchester ringway airport | TigerBlack | Bilder & foto | 13 | 12-08-2007 00:53 |
Aviation Park @ Manchester Airport | TigerBlack | Flyforum | 5 | 09-08-2007 21:32 |
Spotting på Manchester Airport | MartinF | Flyforum | 12 | 06-06-2006 12:36 |