![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I følge Yr.no skulle det etter sigende bli strålende sol på OSL i morgentimene i dag.
Så lenge lovende ut helt til jeg ankom OSL... ![]() Hadde planlagt både bilder av fullmåne og Thai's ankomst, men alt jeg hørte var suset av den rett over hodet mitt på østre bane (og månen vet jeg var der) Tåkebeltet delte omtrent OSL på langs stort sett i hele dag. Grunnet tåka forsøkte jeg derfor litt kreativ fotografering/etterbehandling ![]() Dette bildet gjenspeiler litt av humøret i morgentimene ![]() Kjedet meg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Aeroflot A330 skal man stole på Putzmeister ![]() ![]() ![]() Tåka lettet til slutt også på østre bane ![]() Ingen Thai i dag selv om jeg så vidt fikk slengt kameraet mot himmelen i det den gikk. Ble så der.. (Hadde det ikke vært for de to søndagsturistene som lå foran meg og Vidar, hadde vi nådd det ![]() Takk til Vidar og Putzmeiser for hyggelig prat ![]()
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
OSL i sol og tåke | inger | Bilder & foto | 6 | 10-09-2012 13:42 |
Sol og tåke - kontrastenes rike - OSL | viking1965 | Bilder & foto | 6 | 04-04-2011 01:49 |
Tåke og ikke tåke i Tromsø, noen bilder | LN-MEH | Bilder & foto | 6 | 25-01-2010 21:44 |
Tåke på Osl | putzmeister | Bilder & foto | 1 | 28-04-2009 17:48 |
Tåke på Torp - og på OSL? | GF1 | Flyforum | 5 | 25-03-2005 10:57 |