![]() |
|
![]() |
#1 |
Trangsynt
|
![]()
Hei!
Jeg har et (dumt) spørsmål om oppgradering med Eurobonuspoeng. Når man oppgraderer en billett fra økonomi til business f.eks med flere stopp, gjelder den hele reisen? Eller kun en strekning (segment?) på denne? Hvis den gjelder hele, gjelder den retur også? Ikke at jeg noengang får nok poeng til noe særlig oppgradering for jeg reiser med jobben kun innenriks, men jeg har lurt litt...synes SAS sine sider er litt uklare mht til dette. MVH Tommy |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
For Star alliance oppgraderinger gjelder det iallfall bare pr segment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvis du snakker om oppgradering enten gjennom bruk at poeng, Optiontown eller cash ved gate så er det per strekning
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trangsynt
|
![]()
Per strekning altså...så hvis man f.eks skal t/r usa...og vil ha oppgradering for to eco-biz på det lengste strekket begge veier for to stykker innen Star Alliance...så blir det 35000 x 2 x 2...altså 140 000 poeng. Steike, såpass mange ja.
Jaja, får vel handle for 1,4 mill på Mastercardet så er det i boks hehe. Mange takk for svar! MVH Tommy |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Trangsynt
|
![]()
Haha, ja det har du nok rett i
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
avsluttet
|
![]()
Eurobonus upgrade er vel basert på klassen over, så det går vel kun fra M-Y og Y-C på interkontinental, jeg lurer også på M-C ?
Men internt i Europa, så er det vel til klassen over? Y-C går, men M-Y eller M-C går ikke. Så det betyr at man ikke har noe upgrademuligheter internt i scandinavia. Som sagt, så er det uklart... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
Quote:
Quote:
http://www.sas.no/no/EuroBonus/Medle...-poeng-pa-SAS/
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Eurobonus opptjening ved oppgradering | arnstein | Reiseforum | 4 | 27-07-2013 11:08 |
Spørsmål om oppgradering av Eurobonus-medlemsnivå | chaglen | Reiseforum | 9 | 21-07-2011 16:34 |
Spørsmål om oppgradering fra øko til biz - Lufthansa | LNv22 | Reiseforum | 3 | 24-05-2010 22:38 |
Spørsmål om oppgradering på SK IC | LN-SEK | Flyforum | 39 | 25-06-2008 06:44 |
Eurobonus og oppgradering | PW14 | Flyforum | 9 | 14-03-2008 11:46 |