![]() |
|
![]() |
#1 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,494
|
![]()
Vel .. iallefall bekreftede rykter!
![]() Fant foelgende paa Flyertalk: Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Asker
Posts: 11,487
|
![]()
jajaja - jeg tror det vel når jeg frå se det...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Location: Utflyttet
Posts: 7,800
|
![]()
Dette er akkurat det samme jeg skrev i http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?action=lastpost&TID=6352
Samme kilde også ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Lillestrøm
Posts: 4,395
|
![]() Quote:
![]() Airbus 330. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
|
![]() Quote:
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2004
Posts: 205
|
![]()
SK901/902 var jo en kjemperute for oss kundene. Den gikk vel fra CPH 19:45 og landet på Newark 21:45..
Fløy selv hjem med denne for ett par år siden (SK902) og den hadde avgangstid 23:45 fra EWR..! ![]()
__________________
:: Rune Trøftmoen - Thomas Lorentzen - Stein Ove Rud :: :: Powered by Canon Digital SLR :: Upcoming flights: I\'m Thinking... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,310
|
![]() Quote:
__________________
Kommende flyvninger: -------------------- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,494
|
![]()
902 var ogsaa 'soeplekassa' fra EWR. Siste avgang til Europa og fikk ofte et stort antall passasjerer som hadde mistet sin forbindelse med andre selskaper. Ikke uvanlig at den begynte dagen med lav booking og gikk full ut. Et mareritt for cateringplanleggerene!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer ettellerannet..
Join Date: Sep 2004
Location: Hvam
Posts: 2,184
|
![]()
Meget intresant
![]()
__________________
Politicians and diapers have one thing in common. They should both be changed regularly and for the same reason |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,310
|
![]()
Flere interessante udsagn fra deltagere på mødet.
Fra A.net følgende udsagn: Quote:
Quote:
Ellers interessant udtalelse ang. CPH, ARN - ikke helt i tråd men hvad der på det seneste er blevet sagt i dette forum ![]()
__________________
Kommende flyvninger: -------------------- |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Posts: 577
|
![]()
Får da ikke håpe at tapsruta SK907 kommer tilbake!
Håper de tenker litt inovativt og starter opp OSL-"østen" |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Sep 2004
Location: Nærsnes, Norge
Posts: 4,450
|
![]()
Og vi "gutta" som skal over på A340 i høst og vinter er blitt pumpet ørene fulle av at det ikke blir nye ruter på Intercont med det første.Snarere tvert imot! Ikke nye fly heller.De skulle forresten leases nybygde fra fabrikken via et leasingselskap og ikke hentes inn fra en eller annen beitemark.
Den som har lever får se! Det er tydeligvis forhandlinger på gang mellom SAS og pilotforeningene som fører til sprik i informasjonen. ![]() Edit: En "tyrker med navnet Leif"!
__________________
Stjernemotorer lekker ikke olje. De markerer territorium! Den skjønneste forbindelse mellom to punkter: Alfa Romeo! Dagens Alfista: Hvadda fottur? ![]() "Jag är Stabækfan, hva fan är ni?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,074
|
![]()
da var vi på'a igjen... Jeg tror ikke før jeg får se det. All ære til SAS hvis det er sant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,374
|
![]()
Man kan jo håpe - og drømmene er det ingen som tar fra oss...hvis vi holder de for oss selv i allefall...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Drammen
Posts: 5,329
|
![]()
A332 hos SAS høres ut som en god ide. Men SIN, blir det i så fall fra ARN eller vinge mot vinge med SIA fra CPH?
Uansett, stemmer dette, er det gode takter fra SAS. Det vitner om at man er villig til å satse og at man gir kundene det de vil ha - bra SAS! ![]()
__________________
"You cannot call yourself a petrolhead until you've owned an Alfa Romeo" - Jeremy Clarkson |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
JC Wings 200 SAS A330 og A340 | raider66 | Samlerhjørnet | 12 | 20-12-2015 00:33 |
SAS Nyhet: Hogan A330-300 1:200 | LN-MOW | Samlerhjørnet | 0 | 17-07-2014 21:01 |
bmi leier inn A330-200 fra Meridiana Fly--> hva vil skje med deres A330 | FlightDeck | Småprat | 6 | 01-11-2012 21:01 |
SAS A330 1:200 | putzmeister | Samlerhjørnet | 3 | 02-07-2010 15:05 |
A330 - 200 | MD11 | Flyforum | 0 | 06-02-2007 17:25 |