![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal til Newcastle på onsdag i neste veke og ser eg har fått flyreise fra AES via BGO til CPH med SAS, videre med Cimber Sterling til Newcastle.
QI 3661 på CPH-NCL er vel en "ren" Cimber Sterling flight, så man får vel ikkje EuroBonus poeng på denne ala når Cimber flyr for SAS på CPH-AES-CPH f.eks? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kanskje man skulle ha sjekka Cimber sine heimesider først?
![]() EuroBonus Du kan optjene og afvikle dine SAS EuroBonus Ekstrapoint på følgende ruter: (Utdrag) Udenrigs fra København: Til Norrköping, Newcastle, Prag, Madeira (Funchal), Firenze, Napoli, Edinburgh, Burgas, Kreta, Split & Montpellier. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eurobonus Diamond
|
![]()
Eller flysas.com
You earn Extra points and you can spend points on following routes operated by Cimber Sterling, Copenhagen - Aalborg, Aarhus, Alicante, Billund, Bourgas, Chania, Florence, Edinburgh, Funchal, Montpellier, Naples, Newcastle, Norrköping, Karup, Palma, Prague, Ronne, Split, Sonderborg and Wroclaw. Also between Billund - Bergen, Munchen, Oslo, Stockholm and Aalborg - Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Men ingen bonus point på Cimbers billigste billet klasse
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
avsluttet
|
![]()
Det kommer mye an på hvordan man booker billett.
En ting om du booker på CimberSterlings' sider på laveste klasse, eller om du booker via andre i "SK codeshare" eller andre redegjørelser: http://www.sas.dk/da/EuroBonus/EuroB...mber-Sterling/ Quote:
Pass på hvilke booking klasse man da velger... Sjekk klassen du har booket på. :-) Last edited by Wishmaster; 02-10-2010 at 04:08. Reason: adt: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eg har nok en svært billig billett, men med masse fleksibilitet!
Booking klasse er H ser eg fra Viewtrip.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Du ligger da i Economy som gir opptjening på min. 300 poeng
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sjekka inn på sas.no og nå har eg bookingklasse Y på Cimber flighten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
-400 på kystruta i morgen tidleg, det var da voldsomt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
LN - BRQ, "Harald Gråfjell" om du lurte
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Får man dobbelt med poeng når man endrer opp der man kom fra? | Sykkelthor | TripReports | 13 | 05-02-2016 15:53 |
80 personer får sparken i SAS etter Cimber Sterling konkursen | Dash | Flyforum | 5 | 06-06-2012 00:42 |
Eurobonus-poeng når man bestiller reise med Eurobonus-poeng? | chaglen | Reiseforum | 2 | 20-07-2011 17:00 |
SAS EuroBonus-poeng på flere Cimber Sterling-ruter | FlightDeck | Reiseforum | 0 | 22-11-2009 19:41 |
Får man poeng innenlands hvis man bruker bmi/LH kort? | LN-AFG | Flyforum | 4 | 20-07-2009 00:16 |