![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal en tur til New York i høstferien,så lurer jeg på hva en Ipad koster der borte?? Siden det er så mange reiseglade medlemmer her på Scanair så har dere vel greie på slikt..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kanskje noen kan flytte dette til USA corner....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her har du prisene ...
http://store.apple.com/us/browse/hom...ad/family/ipad Passer vel egentlig like godt her som i USA Corner ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Det er mye mindre mennesker i Apple Store i Soho enn ved Central Park så ville dratt dit. Betaler du med kort kan du betale direkte til selgerne i butikk. Kvittering på e-post.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Husk å legg til mva da dette ikke er oppgitt i prisene på nett og i butikken..
Apple Store Upper West Side, Broadway - 67th st er også et bra alternativ. Kjøpte iPad der på lanseringsdagen og slapp unna de store folkemassene. Tips: Velg den butikken som er nermest hotellet ditt, så slipper du å drasse rundt på den i hele New York. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Husk også at hvis de ikke har den ønskede model på lager, at du så kan reservere den. Oftest er den på lager dagen efter. Det har ihvertfald været tilfældet med de to iPad's jeg har fået med hjem fra Chicago... Du får en email, så snart den er på lager - og herefter 24 timer til at afhente den
Der kan reserveres og købes max. 2 Ipad's pr. iTunes konto...
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Kjøpte den i ABQ for mindre enn to uker siden.. Så vidt jeg forstår er alle modeller på lager nå om dagen.... Og har vært en stund.... Det var inget spørsmål om iTunes konto. Hadde selv ingen iTunes konto da jeg kjøpte den.. Så du får den sikkert ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det var nok kun helt i starten, da der var ventetid på dem og man skulle reservere dem.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
iPad i cockpit | Concorde | Flyforum | 14 | 02-09-2011 22:10 |