![]() |
|
![]() |
#1 |
Infrequent traveller ;-)
|
![]()
Er det noen som helst forskjell om man bestiller fra wideroe.no eller sas.no for en reise med Widerøe og SAS gjennomgående? Pris? Minimum overgangstid? Bagasjevekt som er tillatt? Seter tilgjengelig kun fra wideroe.no eller fra sas.no, etc...
Er det noen forskjell?
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Personlig har jeg opplevd at det er litt billigere hos WIAS, og jeg bestiller da derfra siden det ikke har noe å si hvor man bestiller
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Ja, det kan være to forskjellige priser. Jeg råder deg til å sjekke prisen på begge hjemmesidene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Eneste forskjellen er vel at på WIAS får man opp flere muligheter, og dermed mulighet for bedre priser. Får vel ikke opp alle widerøe sine flygninger i SAS sin booking heller?
Jeg ville nok sjekket begge for å være på sikre siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
...og så støtter man jo Scanair, hvis man bestiller på WIAS og bruger linket her fra siden
![]()
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
På utenlandsreiser har wideroe.no et betydelig større utvalg, ved at flere hundre selskap kommer opp, basert på de kriterier du legger inn når du søker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Du får også opp flere mulige kombinasjoner på gjennom WIAS. På sas.no er det ikke mulig å bestille gjennomgående billett med SK812 på kvelden fra Heathrow med overnatting og morgenflyet til EVE dagen derpå. Dette lar seg gjøre på wideroe.no. Dog med litt plunder med å få sjekket inn på siste legget og "bortkommende" bonuspoeng men det kan ha vært en tilfeldighet.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Wideroe alltid best
![]() Med venner i Polen booker man ofte hos WF, ogsa reiser total utenfor Norge, eg. AZ fra Genoa til WAW (ungdombilett ubokbar hos Alitalia selv (!!!)) eller Iran Air inrikes... Mer kombinasjoner, transparent, enkel interface og underbar kundtjenst ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Lenge leve Wias!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
WIAS ruler, fant i dag en ny? funksjon
"Dette ikonet indikerer antall ledige seter til denne prisen på viste avgang. Ikonet vises kun når det er tre eller færre seter igjen." Ny eller ikke, en flott funksjon fra WIAS |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good eye ..... helt ny.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det faktum at jeg ikke har booket en interkontinental reise via sas.no på snart fire år sier vel det meste om hvor skoen trykket for SAS' vedkommende.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Synes ellers Widerøe kunne gjort reservasjonssystemet mer moderne visuelt sett - det kan neppe ha skjedd store endringene i bookingprosessen de siste ti årene ... Uansett sluttet jeg å bruke Widerøe etter at de inkluderte reiser med nattstopp i bookingmotoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
gamle sas og wideroe regs | siksak | Register- og ATC-Forum | 2 | 15-10-2010 21:58 |
Seat24.no vesentlig billigere enn SAS.no og Wideroe.no(!) | blazius | Reiseforum | 5 | 04-10-2010 14:59 |
Aflyste fly på Wideroe.no / sas.dk | FlyHi | Register- og ATC-Forum | 2 | 22-07-2010 12:08 |
Wideroe.no VS Sas.no | storg | Flyforum | 8 | 10-01-2008 08:30 |
Hallo ansatte i NAX - SAS - Wideroe ! | ATC-flyradar | Flyforum | 0 | 19-07-2007 23:38 |