![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]() http://www.standbynews.no/7160.0.html?&no_cache=1&tx_standbynews_pi1[showUid]=14972&cHash=ca69c60f15 CK, hvor var du natt til onsdag? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
CK er da ingen narkoman...og det er vel de som stort sett gjør slike innbrudd!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
*HOST* Er det stort sett narkomane som gjør slike innbrudd EB...?
![]() Men, når det er sagt, mon tro om Norwegian er i kategoerien bedrifter som har som policy at "det skjer ikke oss"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
jeg sov søtt i min seng! hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
..overraskende holdning...og for 2.gang siden jeg ble medlem velger jeg å bruke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Så så... Her i vårt firma har vi faktisk tatt flere narkomane på vei ut av bygget med pc`er...ved flere anledninger. Så det var vel først og fremst et utsagn skrevet av erfaringer...enn så lenge har vi ikke hatt andre innbrudd. Heller ikke av CK som jo noen mente kunne være skyldig!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Men man skal passe på hva man sier. En ting er å si at det ofte er narkomane som står bak innbrudd. En annen ting er å si at narkomaner ofte gjør innbrudd.
Med det første utsagnet dømmer man ikke nødvendigvis alle narkomane. Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Men ingenting overrasker meg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Här är ännu ett bevis på att det är viktigt att tänka sig för vad man har skrivit innan man trycker på post så att man inte tolkas motsatt av vad man har tänkt sig.
Dagens ord av visdom från moderatoravdelningen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det er altid viktig å tenke seg. Men det gjelder spesielt når ting kommer på trykk. Det som er så farlig med fora er at man ikke kan lese kroppspråk eller høre på hvilken måtte noen sier noe. Ikke rart at bruk av smilies er så populær. En liten spøk kan veldig fort misfortåes fordi blir tatt for bokstavelig.
På jobben kan jeg finne på å spøke med og om utlendinger. (er en sånn en selv også) Men jeg ville aldri ha gjort det på nettet. Hilsen, Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
til EB vil jeg bare si følgende.
flertallet av de Norske narkomane gjør aldri innbrudd, de vanker ikke på plata, tigger ikke på gata og ser ikke ut som lasaroner. Flertallet har god økonomi, dem fungerer flott i sine jobber. økonomien til dem tåler godt narkoforbruket og siden dem ikke raver rundt i gatene så merker man ikke noe til flertallet av narkomane i norge. Og til slutt EB: bor ikke du på vestkanten i Oslo? vestkanten har masse narkomane, rike narkomane og jeg våger påstanden om at det er flere narkomane i "finere" hjem i Oslo enn dem som kan kalles "plata-narkomane". I tillegg bor jo ofte bakmennene som forsyner landet med svineriet i "finere strøk " i Oslo. Jan Roar Rød |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
....mere salat, EB...??
![]()
![]() |
#13 |
Banned
|
![]()
Nå går det ikke an å stikke under en stol at mange narkomane er på despreat jakt etter penger til sitt forbruk, og ofte tyr til ulovlige midler som innbrudd i biler og private hjem for å finansiere dette. Alle vi som har bodd i Oslo noen år vet dette. Da jeg bodde i en blokk i Oslo 4 for noen år tilbake ble stadig mer og mindre dopede folk "fersket" under innbrudd / innbruddforsøk i boligblokken og biler på parkeringsplassen utenfor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Har basolutt ingen vanskeligheter med aa si unnskyld!!! Var nok litt rask paa enterknappen i et forsvar av CK... Men igjen til naa har jeg selv kun opplevd innbrudd paa arbeidsplassen og en frastjaalet bil hvor alle gjerningsmennene var narkomane...
MEN IGJEN: SORRY!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Innbrudd i CHC hangar på KSU, og skadeverk på Helikopter | Tjab | Småprat | 1 | 06-02-2018 09:19 |
Torp rammet av strømstans | Boeing_fan | Flyforum | 0 | 01-12-2010 17:08 |
Innbrudd i bil, P10 parkeringshus Gardermoen. | basejumper | Flyforum | 57 | 06-01-2010 12:52 |
Innbrudd i legehelikopter | Twin Otter | Flyforum | 9 | 16-12-2008 09:55 |
South African Airways rammet av streik | TG923 | Flyforum | 0 | 24-07-2005 07:55 |