![]() |
|
![]() |
#1 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Hei.
Kjøpte ett digitalt videokamera av en kompis, vet egentlig ikke hva jeg skal med det ![]() Hilsen Torben http://www.youtube.com/watch?v=S10H384sKmQ
Gjerne skriv en kommentar, men dette var en test av kameraet, nu har jeg kjøpt tripod å sånt til den, så neste film blir sikkert mer stødig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg synes dette var godt til å være håndholdt. Tross alt - du holder flyet pent innenfor rammene her og det er bedre enn mange tripodvideoer jeg har sett grunnet at de ikke har kjøpt gode nok tripods så de hakker (gjerne også fordi de har kjøpt stillbildestativ istedet for videostativ, som jo er betraktelig mer dempet). Mamfrotto er en personlig favoritt når det kommer til video - Slik på stillbilder.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Takk for den pene kommentaren, skal til mitt forsvar sies at dette kamera har allt hvad du kan tenke deg av image stabilisators og tekniske løsninger, for at bildet ska bli bra uten tripod, blir sikkert noe mer filming i helgen, kommer til at være på gardermoen fra lørdag morgen til søndag kveld, så det blir noen timers spotting
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Ja har kjøpt ett annet siden dengang, har vel 3 stativer nu haha, holder ikke styr på det, bare kjøper det når lysten er der, nu har jeg også bestilt Kinetic SBS radar, du vet kjekt å ha
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Ja har hatt sånn sykdom siden jeg ble født
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() Noen har åpenbart litt for mye monetas ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
nei noen har ett firma, hvor sånt kan avskrives
![]() ![]() Du vet selvstendige har visse goder, spesiellt i min bransje hvor du kan dra nesten alt av på skatten, uansett hva du kjøper ![]() og nei har ikke fått 5D ennå ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian Air UK, G-CIXO, Boeing 787-9 Dreamliner lander på Gardermoen | PerJohan | Bilder & foto | 0 | 26-07-2016 15:46 |
SAS A340 lander på Gardermoen nå | GF1 | Småprat | 4 | 01-09-2015 12:21 |
Dreamliner og LN-ULF lander på OSL Video | Kanon | Bilder & foto | 7 | 04-05-2012 15:13 |
Video B777 lander på 19R | ENGM 911 | Bilder & foto | 13 | 28-10-2010 20:36 |