![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#2 | ||
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Han (SAS ex-direktøren) sier også (i følge artikkelen, min utheving): Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Sier opp i protest? Det må være noe media har funnet på. Riktignok er oppsigelsen en indirekte kritikk av kuttene i SAS, men han viser jo også forståelse for nødvendigheten av kuttene. Samtidig synes jeg arbeidsgiver viser forståelse for at jobben nok har blitt mindre interessant for vedkommende leder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Kjipt. Han har sikkert vært ganske frustrert over å se stillingen forvitre. Men det er vel bare sånn passelig god jobbsøknad å si opp i den forrige jobben i protest mot kostnadsbesparelser. I Børsen.
Skjønner han veldig godt, men synes kanskje Børsen kunne spart litt på krigstypene i sånne sammenhenger.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er mange SAS sjefer som har funnet seg nytt arbeidet, nettopp på grunn at stillingen enten er borte eller er sterkt redusert. Men få går til avisen av den grunn. Normalen er vel heller at man tar alle diskusjoner internt, utad er man hjertens enig så man har større sjanse å få seg en annen jobb etterpå. Jeg synes nå det er mest ryddig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS sier opp tredjeparts lounger | Someone | Reiseforum | 123 | 05-04-2025 16:36 |
SAS sier opp 100 piloter | XPilot | Flyforum | 1 | 30-11-2009 18:25 |
SAS sier opp 100 piloter | spitfire | Flyforum | 3 | 06-07-2006 10:03 |
SAS sier opp 70 | DY | Flyforum | 7 | 06-03-2005 12:12 |