![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Sep 2008
Posts: 121
|
![]()
Sjekk EUs svartelistede flyselskaper på VG.no
Quote:
Last edited by Martin; 21-09-2010 at 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
Join Date: Sep 2004
Location: Ebeltoft, Denmark
Posts: 5,510
|
![]()
Det undrer mig lidt at Philippines er på denne liste....
At de fleste operatører kommer fra Afrika, sær Angola og Congo kan vel ikke undre, men at nationale selskaber forbydes at operere er vel ikke godt....for dem.... Iran Air kan vel heller ikke undre, men deres B747SP flyver stadig til Japan, så en der ude i sidste uge.. Det er så andre krav ders skal opfyldes i Asien, eller hvad ?? Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Sep 2004
Location: BOO/ENBO
Posts: 1,373
|
![]()
Litt av en liste. Ser Busy Bee har "gjenoppstått" i Congo. ;-)
__________________
Ole Bjørn Jensen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]()
Nå har vel ikke EU akurratt høy terskel for å utestenge flyselskap. Jeg skal vedde på at de fleste av disse selskapene er mye tryggere enn å kjøre bil hvor som helst i Norge. Jeg fløy med One-Two-Go i fjor, som er "banned" fra Europa, men jeg lever enda
![]() Last edited by Boeing_fan; 21-09-2010 at 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,660
|
![]()
er det EU som er strengeste av hele verden med å bannlyste tvilsomme flyselskaper ?
__________________
01.7.12 OSL-SVG DY544 B737 29.8.12 SVG-FRA LH875 B737-500 29.8.12 FRA-VIE LH1242 A320 01.9.12 VIE-FRA LH1243 B737-300 01.9.12 FRA-SVG LH878 CRJ700 07.9.12 SVG-OSL DY B738 09.9.12 OSL-SVG DY B733(?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() Quote:
Det aa bagatellisere dette blir idiotisk. Den ene flighten du tok kom frem til destinasjonen, mens selskaper i Afrika og f.eks. Indonesia har ulykker hele tiden, saa er de paa listen er det garantert en god grunn for det ellers ville selskapene gaatt til sak mot EU. Ett godt eksempel er jo Adam Air. Ja, de floey tusenvis av flighter, men endte i elendighet. http://en.wikipedia.org/wiki/Adam_Air |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Oct 2008
Posts: 86
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Jul 2010
Location: Nøtterøy
Posts: 2,233
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Jan 2006
Location: Sacramento, CA
Posts: 12,672
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvor bør en 15-åring dra hvis hun kunne reise "hvor som helst" med bestemora? | blazius | Reiseforum | 17 | 19-05-2016 23:17 |
Ideer om destinasjoner for sommeren 2015? Hvor bør jeg reise 2015? | robertaas | Reiseforum | 69 | 15-03-2015 20:03 |
Qatar 787 i drift, bør jeg reise? | SudCaravelle | Småprat | 13 | 24-01-2013 17:36 |
Derfor bør du reise til Singapore | staale | Reiseforum | 28 | 09-02-2012 20:57 |
Hvorfor flyver SK ikke langt med 330-300? | Guest | Flyforum | 23 | 04-08-2005 12:32 |