![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
4. august tok jeg meg en tur til København for litt spotting noen andre steder enn bare på Oslo Lufthavn. Klarte bare ikke å være hjemme lenger!
Reisen ned foregikk med SAS og en av dems A321, mens reisen hjem gikk med SJs nattog fra Malmö. TR med SAS kan leses her. Det ble en veldig fin dag med mye nytt og variert på minnebrikka. Kan nok innrømme det ble mange like bilder, men skitt au. Været var hvert fall bra, og jeg fikk trasket meg ut til en bra plass å stå. Og jeg som hele tiden har lengtet etter MD'er. Det fikk jeg nok av den dagen! ![]() Vi åpner serien med en tyrker. ![]() Russerne kom like etter med en søt A319. ![]() En CRJ fra SAS. OY-KFC! Stilige maskiner. ![]() Air France F-GRXD suser over meg. ![]() Noen prop'er av og til skader ikke. Cimber er flinke til å dekke denne kategorien. ![]() Blir nesten som å føle seg hjemme på OSL igjen... Dette er hver fall han Kristian (LN-NOQ). ![]() OY-RJA. Ganske liten, men også ganske tøff! ![]() LN-RLE! ![]() Hungarian Airlines med 737-800 HA-LOH. ![]() Iceland Express med en 733. ![]() Regnbuen på final. ![]() Det er ikke ofte jeg nevner at SAS ble et av dagens høydepunkt, men den dagen dukket SAS sin retro opp fra det blå ![]() ![]() ![]() Øst-Europa med YL-BAE. ![]() Icelandair frisket opp stemningen med en litt større enn det jeg så hittil den dagen. ![]() Verdens mest punktlige flyselskap! ![]() Så kom enda et høydepunkt. Hvor den kom fra husker jeg ikke i farta, men var vel Tokyo. ![]() Avslutter denne delen med en fin luftbuss fra EasyJet. ![]() Det ble flere hundre bilder den dagen, men jeg har plukket ut noen av dem. Fortsettelse følger! Last edited by Hermann SF; 19-09-2010 at 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nice bilder!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser ut som om du har hatt en fin dag i Køben - fine bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Herlige bilder, Hermann!
CPH er åpenbart verdt et besøk ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Klare fine bilder, og i lufta - noe jeg liker godt! Kjempebra
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, CPH er absolutt noe å velge hvis man ønsker litt variasjon og ikke ønsker/kan dra til LHR eller noen andre store.
Takk for hyggelig respons ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fine bilder Herman
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Veldig fine bilder, på hvilken side av flyplassen stod du, kunne tenkt meg du stod ute ved motorveien, for der er vel ikke noen spotter plasser langs runway'en ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ja, jeg stod ute ved motorveien. Tror veien jeg stod på het Kystvejen, men er faktisk ikke helt sikker akkurat nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
PROFIL IKKE AKTIV
|
![]()
Ja den hetter kystvejen derute, og det er faktisk den eneste P-plass i danmark som har "husnummer" haha, husker ikke med sikkerhet men mener den har adressen kystvejen 47
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Emirates starter CPH-DXB - daglig flyvning fra 1. august - statustråd | PP | Flyforum | 146 | 08-10-2024 21:01 |
SK: OSL-BLL, CPH-BLL og økning på AAL-CPH og AAR-CPH | Dash | Flyforum | 35 | 23-02-2013 08:28 |
CPH august 2007: +4,5% | PP | Flyforum | 3 | 07-09-2007 13:15 |
Gardermoen spotterdag | Rossiyskie Avialinii | Flyforum | 4 | 21-08-2007 17:08 |
CPH august 2006: +4,1% | PP | Flyforum | 15 | 07-09-2006 22:03 |