![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
I fjor hadde Eurobonus en kampanje som ga doble grunnpoeng i en periode ved flygning i business og/eller economy extra rundt nyttår (husker ikke helt når dette startet og sluttet). Dette var en grei måte å rekvalifisere til status på dersom man ikke lenger flyr veldig mye utenlands. Jeg lurer selvfølgelig på om dette om en liknende kampanje vil komme i år - noe de som vet kanskje ikke vil svare på. Men sånn historisk sett: Har SK hatt slike/tilsvarende kampanjer tidligere (noe som kanskje kan tolkes som et lite tegn på at det kaaanskje vil komme i år også)?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
Uansett tror jeg ikke SAS vil kjøre en slik kampanje i år, ettersom det har blitt lettere å kvalifisere seg til sølv- og gullkort i form av antall flyvninger (20 for sølv og 35 for gull). Samtidig har etterspørselen etter Economy Extra/Business blitt langt bedre - og dermed er det flere som også kvalifiserer seg med poeng. SAS har imidlertid nylig gitt doble ekstrapoeng til Storbritannia og Irland, samt ekstrapoeng for de som klarer å gjette hvor mange flyvninger de kommer til å ha med SAS i perioden juni-september. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vel, FlightDeck, det er nok ikke dette som er grunnen.
I fjor var det en bølge med bonusprogrammer som kjørte kampanjer på elite kvalifisering, inkludert SAS. I år har ingen gjort det og siden SAS ofte ser mye på hva andre gjør, kan jeg garantere at det ikke blir en slik kampanje i år |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg kjenner ikke til at SAS har hatt en slik kampanje før den i fjor, og jeg tror ikke det blir noen årlig greie. Mest av alt var fjordåret preget av et vanvittig fall i forretningsreisende, som igjen betydde mange færre status medlemmer. Det var også i fjor at mange som bare nesten klarte å rekvalifisere til gull fikk beholde kortet likevel.
Ville ikke satser på at det gjentar seg med mindre det kommer en ny finanskrise. Best å fly det du trenger i år ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Raskeste måte å tjene 600 grunnpoeng? | martino | Reiseforum | 7 | 28-12-2012 16:16 |
EuroBonus - doble grunnpoeng | tafpl | Reiseforum | 32 | 24-11-2011 21:28 |
Etterregistrering av Eurbonus-poeng | buskmann | Reiseforum | 6 | 04-08-2010 23:54 |
60 000 EB grunnpoeng på en tur | Bizflyer | TripReports | 45 | 06-12-2009 10:54 |
Doble grunnpoeng fra SAS!! Faa status dobbelt saa fort til 31. august | Tommy777 | Reiseforum | 29 | 09-06-2009 09:49 |