![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Surf gratis på SAS-hotellene
Radisson SAS tilbyr som den første internasjonale hotellkjeden gratis trådløs bredbåndstilgang. Tilbudet gjelder ved alle Radisson SAS-hotellene i Europa, Midtøsten og Afrika. Gjestene kan fritt logge seg på internett hvor som helst på hotellet, kun ved å benytte sitt navn og romnummer. - Bredbåndstilgang inkludert i prisen er noe som ønskes av både forretnings- og fritidsreisende i dag. Gode tekniske løsninger vil i fremtiden bety like mye som en god seng og et rent bad, sier Martin Creydt, Area Vice President i Rezidor SAS. Tidlig i år var trådløs internett-tilgang (WiFi) installert på de fleste Radisson SAS-hotellene. Fra 1. september blir bruken gratis. http://www.dn.no/forsiden/IT_Telekom/article572593.ece Ser dermed ut som Radisson SAS gjør det samme som Scandic-hotellene innførte for et år tid siden.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
VELDIG bra! Dette må sjekkes neste gang jeg bor på et SAS-hotell (neste gang jeg vet om er i desember... sukk)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Funker veldig bra på Scandic-hotellene, men der får en brukernavn og passord utlevert i resepsjonen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Meget bra!
Her har Radisson fulgt godt med i timen, og mange med meg har dette som et helt klart kriterium ved valg av hotell .. på lik linje med valg av flyselskap på lange flyturer ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
De fleste hotellene har vel trådløst internett....om en nå tilbyr det gratis betyr mye for forrestningsfolk som får dekket hotellet og internett uansett vet jeg ikke. De fleste som bor på SAS Radisson er nok forretningsfolk, men kjempebra at dem nå følger etter.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Her borte er det naa gratis internett paa de fleste hotellkjedene. Holiday Inn, Best Western. Motel6, Marriot .... alle disse vet jeg har det ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Radisson SAS er utrolig flinke...og ikke noen smågutt blant de internasjonale kjedene. Allerede på sent 80-tallet var SAS-hotellene veldig innovative... Keep it up...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Tja...selv om jeg har vært salgssjef for en konkurrerende kjede så har jeg alltid vært imponert over RD SAS...irriterende imponert til tider...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Enig...økonomien i Norge har heller ikke vært særlig god... Men det skjer da ting. Kjeden som kanskje imponerer mest for tiden er Stordalens Choice...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Avslør hotellene på Lastminutetravel.com | Discus | Reiseforum | 17 | 04-03-2011 18:57 |
Da har SAS solgt hotellene sine | Utflyttet | Flyforum | 77 | 24-03-2010 11:12 |
De verste hotellene: Stay away! | Tommy777 | Reiseforum | 5 | 29-03-2008 16:07 |
SAS-hotellene skal børsnoteres | CK | Flyforum | 0 | 23-06-2006 08:01 |