![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Er der nogen der kender et alternativ til Expertflyer?
Jeg har abnonneret på den i flere år, men de har netop skiftet dataleverandør og der vises nu kun 12 resultater pr. søgning, hvilket gør søgningen efter ledige sæder og alternative routings på standby-billetter meget mere besværlig. Skal man f.eks. flyve CPH-BKK via XXX, så vil man nu skulle lave en masse søgninger, hvor man angiver via-lufthavnen, hvor man tidligere fik langt flere alternativer i standard-søgningen. I forhold til tidligere vil man nu skulle lave måske op til 10 gange så mange søgninger for at se alle muligheder, hvilket jeg ganske enkelt ikke orker at bruge tiden på - og slet ikke betale for. Hvis der er nogle der kender gode værktøjer, hvor man kan se så mange alternativer som muligt og ledige bookingklasser, så hører jeg meget gerne om det. Det må gerne være en betalingsservice - bare den lever på til kravene - a la Expertflyer før de skiftede dataleverandør. På forhånd tak...
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takker...
Bruger Mac, så KVS er ikke særligt optimalt, desværre - da de ikke tilbyder en max-version af softwaren. Nogen der kender en webbaseret service, som kan det samme?
![]() |
#4 | |
KVSTool.com
|
![]() Quote:
![]() There isn't one ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Oslo - Peking i C. Alternativ til TK? | Bergern | Reiseforum | 13 | 26-07-2014 17:49 |
Hjelp til Expertflyer ARN-EWR | martino | Reiseforum | 3 | 15-10-2012 17:38 |
Vulkanutbrudd på Island - til/fra flyplassen og annen alternativ transport | ENGM 911 | Reiseforum | 32 | 22-04-2010 20:28 |
Et bra alternativ til de av dere som vurderer å kjøpe småfly | Utflyttet | Flyforum | 3 | 17-01-2010 05:00 |