![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Litt OT, men stod du på terminalen og spottet Furahini? Hvis ja, hvilken terminal? Såvidt jeg vet er det ikke så bra plasser på T3!
----- Mod note: splittet fra Flyteknisk: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=71417 Last edited by Discus; 31-08-2010 at 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
T3 ligger jo parallelt med rullebanen så sikt har man jo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Har vært der ja. Vanskelig og komme seg helt bort til et vindu ja, men det er mulig å se ut selv om man ikke står helt inntil og er det ingen fly i veien har man god sikt til rullebanen. Vanskelig å ta bilder ut da, siden vinduene ikke er "gjennomsiktige". Skal man komme helt inntil vindu må man gå igjennom boarding om jeg husker riktig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg var i 2 etasje før man går gjennom den første sikkerhetssjekken til T1, der som det er noen kafeer og slikt. Når flyene tar av mot havet (slik de gjorde igår) ser man dem når de kommer opp over taket på T1 og utover havet..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Aah! Blir det bra bilder derfra? Ingen som kom å snakket til deg heller? Tok bilder på vei inn til flyet, og det like ikke Inderen som stod vakt ved trappa!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Haha, gjorde han ikke? Kan jeg aldri se for meg.. :-D Ingen som kom og snakket til meg, og vi var flere som knipset og filmet. Det er jo vinduer da med bjelker som går nedover fra taket til bakken med ca 1,5 meters mellomrom, så nei, bildene blir ikke veldig bra, men er gøy å se flyene hvertfall. Om man skal ha bra bilder kan man jo følge denne linken: http://www.airportspotting.com/guide...ting-at-dubai/
:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flyspotting er forbudt på DXB. Så tror dere skal være forsiktige der nede.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Stemmer nok det ja. De flese gangene jeg har vært der, så har det vært rimelig mørkt. Men såvidt jeg ha fått med meg så er det mellomrom mellom gaten, og vinduene. (Design fail
![]() Dog er det ganske fint på "buss terminalen", som ligger mitt i mellom T3 og T1, skal gå ann å finne seg ett vindu der, såfremt man er sjekket inn. Roxman, det stemmer det. Men så lenge man holder seg inne på terminalen, ett stykke utenfor flyplassen, eller på ett hotel. Så går det helt fint ![]() Dubai burde fått til en ordning som Sharjah, der du betaler en sum (ca 2000kr), etter 10 dagers papirmølle får du da ett bevis som gjør at du kan gå fritt rundt på flyplassen. Dog har det blitt sånn at du må ha med "guide" (oppsynsmann). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FR vs DY (splittet tråd) | GF1 | Flyforum | 42 | 26-09-2010 18:47 |
Torp/spotting/utsikt ! | ENTO | Flyforum | 10 | 18-09-2009 23:09 |