![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Følgende tikket inn i postboksen nå:
Quote:
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hm... Jeg var akkurat ved Aker Brygge og kunne ikke se noe til dette. Skal ned igjen etterpå - får se meg litt mer nøye om da!
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hm... Har ikke fått noen mail, jeg ! Men nå skal jeg om knappe to timer gå fra utkanten av Frognerparken og til Majorstua #, så regner med å få både free drinks og snacks!
Og DER kom mailen. Med 150 kr i avslag, hm, kan det bli en tysk høsttur? Last edited by AirbusTrond; 25-08-2010 at 12:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det stod to norsktalende "flyvertinner" ved inngangen til Majorstua T-bane i går. En bergensk blondine delte ut et boardingkort til meg, der det stod at man kunne melde seg på konkurransen. Verken drinks eller snacks å se...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg så tre vertinner med tralle ved Nationaltheatret i går... Usikker på hva som ble delt ut, men så ut til å være mer enn papirer (boardingkort).
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly sirkler over Oslo sentrum | litt-amatør | Småprat | 15 | 03-05-2015 09:46 |
Tidenes flyopplevelse midt i Oslo sentrum! | Norskmilitærluftmakt100år | Flyforum | 1 | 01-08-2012 11:05 |
Ukjent flymotor i Oslo sentrum | rampen | Flyteknisk forum | 2 | 28-05-2010 22:39 |
*Spotteralert, Oslo sentrum 8 mai | TigerBlack | Flyforum | 3 | 09-05-2010 13:43 |
Fly fløy lavt over Oslo sentrum | litt-amatør | Flyforum | 43 | 21-09-2007 13:27 |