![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Amerikanske myndigheter bestemte seg for å holde meg på pinebenken i opptill 72 timer til, med beskjed om at "Reisetillatelsen din er under behandling, da en umiddelbar avgjørelse på din søknad ikke kunne gis.".
Ikke at jeg frykter for at de skal nekte meg, men lurte bare på hva som kan være en grunn for at de ikke godkjenner med en gang? Tenker da generelt, og ikke spesifikt i mitt tilfelle. Jeg har forøvrig svart "Nei" på alle spørsmål med god samvittighet, og har heller aldri vært på kant med loven hverken her eller der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Det kan rett og slett være at det er mange som søker i disse dager, og at kø i automatikken gjøre at man får et slik standardsvar. Har selv vært med å lage systemer der det renner ut i "ventekø" med beskjed om det (på en eller annen møte) dersom man ikke greier å prosessere raskt nok online.
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Måtte bytte pass da infosiden var i ferd med å løsne. Søkte i dag om ny ESTA-godkjennelse, og fikk samme svar som deg, Martin. Trodde kanskje jeg hadde gjort noe feil i søknaden, men regner med at det kanskje er som Discus nevner. Godt å vite jeg ikke er alene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Sjekket forøvrig den "forrige" ESTA'en min på fredag, og den var fortsatt "Ok", så jeg tror fortsatt ikke at de har noen grunn til å nekte meg adgang. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Etter at siden var nede for vedlikehold en periode, er jeg nå godkjent
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Stopp for Iraqi Airways i Sverige med umiddelbar virkning | Cockpitview | Flyforum | 6 | 07-08-2015 16:56 |
Når du ikke trodde det fantes flere ville ideer... | Isbamse | Flyforum | 4 | 01-06-2007 15:41 |