![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dette har skjedd meg flere ganger: Jeg kjøper en billett med LH, der en eller to flighter er utført av SAS.
Så skjer følgende, Jeg kjøper så og si alltid billige billetter i klasse U, som gir 750 Miles i M&M,men kun 125 miles dersom det er en Codeshare flight utført av SAS. Men når jeg sjekker inn hos SAS, står det alltid oppført booking class M på boardingkortet som gir 800-1200 EB poeng På M&M kontoen min blir jeg kreditert miles for Economy Class, T som gir meg 125 Miles Spørsmålet mitt er da til dere EB brukere, Hadde jeg registrert reisene på EB kortet mitt, hvilken klasse gjelder, U,M eller T ?? Noen erfaringer??????? Last edited by Doll; 14-08-2010 at 11:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
avsluttet
|
![]()
U og T er billettklasser, prisklassene i bookingsystemet.
Og M oppgitt på boardingkortet, er da kabin-klassen. Og M på SAS og LH er altså turist klasse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Ok , takk for oppklaringen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
NB! Vær varsom med bookingklasser på codeshare. Som du sier så blir det litt forskjellige bokstaver i konverteringen og det kan plutselig medføre at du tjener mer/mindre enn det du tror. Ofte umulig å vite hva som gjelder.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvordan finne code-share booking class? | Are G | Reiseforum | 2 | 21-02-2015 16:49 |
Mangler booking class på bestilling | darkcho | Reiseforum | 3 | 08-01-2013 19:54 |
DeluxeReport: Lufthansa & TAM Business Class — Sao Paulo og Santiago! | Robbiedeluxe | TripReports | 33 | 10-10-2012 23:50 |
Swiss Discounted Business Class intra EU - Booking klasse | LNv22 | Reiseforum | 3 | 07-07-2011 07:20 |