![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
har sikkert hatt denne før men føler det er på tide.
Etter å syntes at jetphotos.net har vært en dårlig utgave av Airliners.net lenge , syntes jeg nå at de har kommet seg, argumenter: -JP har mye bedre køsystem når man laster opp bilder (jeg kjønner ikke det left for johan greiene) -Jp er mer brukervenlig med at man ikke bare har det beste bildet fra 24 timer bakover men også random screeners choice osv -JP hvis dere tar dere en titt har JP nå også fått "pokaler " under bilden, det vil si at hvis bildet ditt er screeners choice står det under bilde, eller hvis bilde har vært mest sett det siste døgnet. -Jetphotos har bildesøkeren på forsiden, også står det hvor mange bilder som er lagt inn siden forige gang du var innom -beste av alt er vel gratis forum (mye dårligere kvalitet en Airliners.net men det er gratis ![]() For og Motargumenter????? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg sier bare airpics....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så lenge Rune ikke har ferie, så er det ingen som slår opplastingstiden hos Airpics.
Stå på Rune ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
det ingen kan slå Airliners.net på er utvalget - det er ikke ofte jeg ikke finner en maskin jeg søker på, og (naziregler eller ikke), kvaliteten på det som publiseres på Airliners.net er utrolig god. Det er mye snacks der, helt klart. JetPhotos har jeg ikke brukt så mye, men AirPics er jo veldig veldig bra! Savner imiderltid at de som laster opp bilder legger inn mere tekst om bildet og info om flyet. Mange er flinke (Ole Johan, du får 10 poeng) mens andre gjerne ikke legger inn hverken c/n eller noen notater om bildet. Når man driver research, er derfor Airliners.net uovertruffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ingen tvil om at A.net har bilde/info om det meste nei
Men for oss som bor i ett land med konstant overskyet og regn, så er airpics redningen. Mine bilder er da ikke SÅ dårlige vel ? :smokin |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Airliners har en mye større "markedsandel" enn AirPics, det er jo klart.
Ang c/n, vi prøver å legge inn mest mulig, hvis noen fotografer ikke legger det inn sørger vi for at det blir fyllt inn, så alle nye bilder i databasen skal ha c/n, allefall hos de som er mulig og finne. Og etterhvert blir det en opprydning på airpics også, for å fornye hele databasen, men ting tar tid. CK: Sjekket PM innboksen siste året? :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da bør i dere i alle fall tenke på enn nytt design i samme slengen, eller en oppgraadering av det som er, mangler den siste lille touchen:smokin
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nr. 50 på airliners.net! | 96adrian | Bilder & foto | 8 | 06-08-2013 08:32 |
flysiden.net | Fredriksen | Flyhistorisk forum | 5 | 17-10-2012 17:58 |
Airliners.net | andreas97sas | Bilder & foto | 13 | 25-08-2010 07:25 |