![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei, dette er min første TR så jeg skal prøve å gjør det beste jeg kan. Jeg vil gjerne høre kritikk og tips fra dere om hva som kan bli bedre. Så da begynner jeg
Det var den 18.07.2010 da jeg ble vekket kl 04:15. For det var tid å dra ned til Dubrovnik fra Stavanger med Norwegian. De var er en fredelig morning i Randaberg. Jeg tok sekken min og satte meg klar i bilen med scanner min på så at jeg kunne høre på litt fly traffik på vei bort. Nå vi ankom Sola flyplass var det en del biler som stod parkert utfor, men de var enda mer folk inne ved chek-in køene. Den største køren var ved KLM sin chek-in, ved Norwegian sin var det ikke så mye folk så vi ble fort ferdige med å gi bagasjen vår der. Et bilde jeg tok når vi kom til Sola ![]() Det ble litt innkjø på Duty Free før vi gikk bort til gaten vår ![]() Det var klart for Boarding til flight DY1936 kl06:15, og når jeg så at flyet vårt var LN-NOT blei jeg glad for det var det flyet jeg håpet å reise med. ![]() Fikk komme litt inn i cockpiten mens flyet holdt på med boarding ![]() Jeg sytes at cabinen i Norwegian sine 800 var fin nå jeg kom inn ![]() Det blei RWY18 som var i bruk i dag når vi skulle ned til Kroatia ![]() Her er en film fra Take-off beklager kvaliteten på filmen http://www.youtube.com/user/nasenmin.../0/teAl7P-73cQ Det var god ben plass syntes jeg i 800 en i 300 flyene til Norwegian ![]() Jeg bestilte frokost pakken som kostet meg 60kr som jeg syntes ikke var så mye ![]() Her er et bilde når vi var på cruise ![]() Fikk komme inn en gang til i cockpiten car der i ca 50min ![]() Når jeg kom meg til plassen min var det ikke så lenge før vi begynte APP til Dubrovnik. Så kom seatbelt sing på etter hvert og det var ikke lenge til var på bakken i Kroatia. Her kommer en video av landingen i Dubrovnik, du få se Dubrovnik by i filmen. http://www.youtube.com/user/nasenmin.../1/O4iTg9s6YZA Velkommen til Dubrovnik ![]() Kommer med fortsetelsen i måren har jobb å gjør nå |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tips til Kroatia? | robertaas | Reiseforum | 12 | 17-09-2023 20:58 |
Ny flyrute til Kroatia fra Evenes sommeren 2017 | Tarzan | Reiseforum | 3 | 01-10-2016 17:01 |
Tur til Kroatia | eb737 | Reiseforum | 4 | 11-06-2011 17:58 |
Hjelp til å finne billige billetter til Kroatia eller Bosnia. | Vede | Reiseforum | 3 | 14-03-2010 10:10 |
Tur til KROATIA og THAI 340 - 500 på gate 50 | baselutvann | Bilder & foto | 1 | 28-07-2009 23:42 |