![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
http://takeoff.nu/news.cfm?nNewsWeekly=0&nNewsId=5045
hmm, det er vel egentlig passende - serviceniveauet er allerede på NB niveau |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Det er det eneste som SAS Danmark kan gjøre for å overleve på sikt i den form det har idag.
Jo lenger tid det går før SAS får kostnader på NB nivå jo bedre vil Sterling kunne få grep om markedet ut fra CPH. Sterling + Mærsk bør være et alvorlig varsko for SK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Er enig i det, egentlig så tror jeg det meste burde være et varsko for SAS Danmark som visstnok sliter veldig.....og med de fagorganiserte i "ryggen" så kan jo dette bli en "spennende prosess".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
den eneste måten det har vært mulig å redusere kostnadene i SK har jo tradisjonelt vært å forsøke å skremme vettet av fagforeningene - STÅ PÅ JØRGEN!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Dette kan bli spennende, men jeg har lest endel tilbakemeldinger fra kunder og det er endel som ikke er spesielt fornøgd med SK etter at det ble innført "no frills" på turistklasse.
Mange som mener at prisen er mer eller mindre den samme og servicen er søkk vekk. Mange som velger bort SK av denne grunn. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er uenig. Selv jeg velger British Airways til England. Det er servering til alle og servicen er generelt upåklaglig. Og prisene er praktisk talt det samme som om ikke tidevis lavere en SK. Jeg har en dårlig følse med LCC+ konseptet med mindre man gjennomfører det helt. Det nytter ikke å ha priser som er generelt mye høyere en lavpris aktørene, mens en ikke har service ombord. Etter det jeg får tilbake fra kunder så er den eneste grunnen til å velge SK at vi sjekker bagasjen igjennom hele veien. Men mange ofrer den fordelen til fordel for lavere priser. Jeg tror en snart må velge. Enten LCC eller ikke LCC just my 0.02$ worth
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ja hva skal det bli igjen av SAS.dk ?
Billigere kabinpersonalet på langrutene fra Norge. Flere direkte rutere fra Norge og Sverige direkte ut i Europa (og resten av verden ...) Og Qimber til å fly tynne ruter . Tøffe tider i sas.dk, $$ tallene for første halvår kommer vel midt i August , tror ikke det blir så pent , spesielt ikke for .dk /G |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lindegaard vil købe del af SAS | karsten | Flyforum | 3 | 13-06-2007 13:25 |
Lindegaard lämnar SAS under hösten | Savipix | Flyforum | 41 | 21-06-2006 15:18 |
Lindegaard | sk931 | Flyforum | 2 | 14-06-2006 17:14 |
Lindegaard i dagens VG | Hurum | Flyforum | 43 | 23-04-2006 19:53 |
Lindegaard: - Må ha en normalisering | sail4fun | Flyforum | 20 | 13-06-2005 23:53 |