![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har akkurat bestilt en tur for meg og en kompis til Helsinki på C klasse med SAS til uken. Når jeg skulle velge seter på A321 som tar oss fra CPH-HEL ser jeg at det ikke finnes 1 A og C, men at det i steden er meget stor plass foran sete 2 A og C. Er det noe "lureri" med dette, eller er det bare ekstremt god benplass her?
Flyr forøvrig B737 fra HEL-ARN hjemover, her ble setene 1 A og C valgt, hvis ikke noe her har noen lure innspill ![]() (forøvrig tar jeg imot hotelltips i sentrale Helsinki med takk!!) Joachim |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jepp - en skikkelig 'EuroDass'!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Akkurat, takk for det! Er det sånn da at 1 D/F er bedre seter enn A/C, eller er dette et fett?
Hotell Kamp så veldig bra ut, men litt over det budsjettet vi tenkte å bruke på hotell! Ser det er et par Radisson Blu i sentrum, ser ut til at vi ender på en av disse... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men i virkeligheden ville jeg nok foretrække 2DF, så man undgår bord i armlæn (som ALTID er lidt i stykker). AC givet dog en meget privat fornemmelse.
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Løsning for "billig" enveis businessclass USA-Norge | joamykle | Reiseforum | 10 | 08-04-2013 14:49 |
HEL med elektronisk "transferkort" | The Ticketor | Småprat | 0 | 30-09-2011 07:53 |
Norwegian får "businessclass" | PhilipNH | Flyforum | 9 | 09-11-2010 18:23 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |