![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er i teorien vanskelig å gjøre det, men om trykkforskjellen er liten går det an å gløtte på den. Akkurat det har imidlertid liten betydning. Det er ikke lov å prøve å åpne dører på fly, med mindre man er en del av besetningen og har tjenestemessig behov for det. Det er heller ikke lov å true verken medpassasjerer eller besetning ombord, og det er ikke minst ikke spesielt smart å innta alkohol i slike mengder, hverken hjemme eller i offentlighet. For meg synes straffen altfor mild, da vedkommede har skapt en farlig situasjon for seg selv og andre ombord, og hans agerende har medført at hele besetningen har måtte bruke oppmerksomhet på andre ting enn det som har med den normale gjennomføringen av flyvningen å gjøre.
Det er forøvrig ikke alle fly som har trykkabin, og derved er det heller ikke trykkforskjell mellom flyets kabin og den utenforliggende luften.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
selv om vi vet at det er mer eller mindre fysisk umulig å åpne døren, vet neppe de andre passasjerene det, og de blir naturligvis redde. Som Jumper GS er jeg enig i at streffen virker mild - det er i slike tilfeller jeg får et lite ønske om sharia-lover... ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
150 000 i bot til Ryanair | WF-380 | Småprat | 16 | 02-04-2011 20:18 |
Flybråk (igjen) Gammel? | SudCaravelle | Flyforum | 0 | 21-10-2010 11:34 |
Hadde med GPS på fly: $30.000 i bot | gustavf | Flyforum | 9 | 31-08-2009 22:53 |
Ryanair for £24.000 i bot | CK | Flyforum | 1 | 05-03-2005 09:08 |