![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Hvordan kan jeg laste ned laste bilder til forumet med Mac?
Jeg har prøvd flere ganger men jeg får bare laste ned to bilder. Er dette fordi det er begrensninger på datamengde? Har prøvd med en mengde forskjellige bilder men det er bare disse jeg får frem: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Prinsippet for opplasting er vel det samme om du benytter Mac eller PC.
Har du sett denne: http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=13523 Neste spørsmål blir vel da om du benytter en fotoserver på nettet eller laster opp bilder direkte fra Mac'en... Hvis du bruker "attachments" via opplastingsmenyen på forumet, står det vel der hvilke begrensninger som finnes. Moderator kan helt sikkert fortelle deg hva som anbefales ![]()
![]() |
#3 |
Flyspotter på SVG
|
![]()
Takk for svar.
Jeg bruker attachments. Så nå får jeg prøve litt mer da ![]() Igjen, tusen takk for svar så fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bare hyggelig
![]() Hvis du vil prøve og feile litt kan "testforum" anbefales (ligger under Tech corner i hovedmeny på Scanair forum) Her kan du så vidt jeg vet legge ut til "krampa tar deg" ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lufthansa med non-stop KUL, tilbake til CGK, legger ned SGN -> Legges ned igjen | Someone | Flyforum | 4 | 17-12-2015 11:23 |
Hvordan laste opp bilder? | SAS-Steward | Bilder & foto | 2 | 23-03-2015 18:14 |
Hvordan laste opp bilder fra Flickr | patrickdidrikson | Bilder & foto | 3 | 26-06-2013 09:40 |
moro for de med Mac | CK | Flyforum | 0 | 09-07-2007 15:27 |
Klarer ikke å laste opp bilder | C172 | Flyforum | 5 | 22-01-2007 22:23 |