![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
En kamerat av meg som flyr mye innenriks med SAS ble nylig oppgradert til EBG uten å ha opptjent noe særlig med bonuspoeng. Lurer derfor på om det er noen her som kjenner til denne type oppgraderinger - og hvordan SAS vurderer sine kunder for å gjøre en slik oppgradering. Jeg flyr selv jevnlig innenriks med SAS - kanskje gj.sn. 2,5 t/r reiser per måned stort sett fullfleks - og har aldri blitt oppgradert. Noen som vil dele noen tips, innspill eller erfaringer rundt dette ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ute på tur
|
![]()
Om du søker litt i reiseofrumet her og på SAS sine sider om EB så vil du finne at SAS for litt siden bestemte seg for at man får kansje ikke poeng på innenriks, men etter X turer innenriks så blir man EBG.
-A |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er du sikker? Trodde kvalifisering på antall flyvinger ikke var lov. Hos meg registreres bare utenlandreiser på kvalifiserende flyvinger. Det er ikke det at han har travel pass årskort da?
Last edited by Chriscross; 14-07-2010 at 18:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hvis han har 12-måneders TPI (Travel Pass Individual), så er Gullstatus "inkludert", ja.
http://www.sas.no/no/Bedriftsportal/..._Pass/Arskort/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Så det kunne være forklaringen, som Martin også skriver....
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bonuspoeng ved oppgradering | SASFan | Reiseforum | 6 | 09-12-2015 22:25 |
Eurobonus opptjening ved oppgradering | arnstein | Reiseforum | 4 | 27-07-2013 11:08 |
Oppgradering m./uten sertifikat/poeng på CO | OSLJW | Reiseforum | 16 | 05-05-2011 20:24 |
Loungeacsess uten EBG eller Dinerskort | Concorde | Flyforum | 40 | 15-04-2008 21:42 |
Oppgradering ved bruk av bonuspoeng? | TOS | Flyforum | 13 | 04-01-2007 15:43 |