![]() |
|
|
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jul 2009
Posts: 372
|
![]()
Et hvert selskap må tjene penger og gå i overskudd, vist ikke går man konkurs, eller i noen sjelden tilfeller får statstøtte, men normale selskaper rundt omkring i hele verden må selvsagt tjene penger.
Dette betyr ikke at det er hovedformålet med IC rutene. Hadde Kjos hatt 3 Sunseekere, 2 Predator maga yachts, 5 ferrari osv, så lå det kanskje noe i din påstand, men Kjos har bare en liten Hallaberg Rassy selv om han er god for sikkert 1 milliard. Hovedformålet er sikkert å gjøre ting bedre en det det blir gjort i dag, tilby nordmenn og skandinaver en anstendig måte å komme seg ut i verden på, og tilby turister en anstendig måte å komme til Norge på, uten alt for mange mellomlandinger. Miljøfaktoren er en positiv bivirkning, men det har aldri vært påstått at den er formålet. Ellers legger vel Norwegian ut en forretningsstrategi for det nye selskapet. Mottoet til dagens Norwegian er at: Alle skal å råd til å fly.
__________________
Fly your dreams. Last edited by jcnorway; 12-07-2010 at 20:21. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Småprat - litt av hvert om SK og DY (splittet fra "hva koster...") | LN-KGL | Småprat | 8 | 21-05-2011 20:38 |
BA på kjøpertokt? (splittet fra "DY IC"-tråden) | Stian | Flyforum | 0 | 12-07-2010 14:51 |
Paxgrunnlag? (skilt ut frå "Continental utvider fra Oslo-tråden" | basejumper | Flyforum | 35 | 27-01-2010 19:18 |