![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen forumister
![]() Da jeg var på OSL for en stund siden, så jeg at de holdt på å sette opp en bom på korttidsparkeringsområdet. Det jeg da regner med er at man må trekke P-billett når man kjører inn, for så å betale ved utkjørsel. Mitt problem her er at siden jeg har null funksjon i armene, vil jeg ikke greie å trekke billett. Jeg skal opp til OSL ikveld en tur for å hente noen. Jeg har en Caravelle med bakmontert heis. Er det noen alternative parkeringmuligheter hvor jeg kan parkere (fortrinnsvis HC-plasser)? Noen som vet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hmmm ai, den høres da vanskelig ut. Ring Europark og spør dem, og HÅPER de kan hjelpe deg
http://www.europark.no/cms/right/luf...avn/index.html
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kjør på avreise etasjen over. Der er det stort sett alltid mulig å finne en ledig plass for av- og påstigning.
Så senest på søndag da jeg ventet på bussen at det var bom på kortid, men til orientering for andre så koster det ikke ved gjennomkjøring. Lapp må du nok likevel trekke. Godt skiltet at det var forbudt å stoppe foran bommene og at det er gratis å kjøre igjennom, likevel så jeg flere som stoppet og rygget ut igjen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Skal ringe Europark å høre. Så vidt jeg vet kan man bare stå på avgang i 15 minutter, så det kan jo bli en utfordring om flyet er forsinket.
I kveld går det fint å stå oppe, siden flyet lander 2355. Er nok forholdsvis lite folk der da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Parkeringsbransjen på OSL, VIP parkering m.fl | sail4fun | Småprat | 45 | 26-07-2018 18:02 |
Parkering på P3 (OSL) | Glenn | Reiseforum | 5 | 16-07-2012 22:34 |
SAS vs. Norwegian - Parkering på OSL | dissern | Flyforum | 18 | 17-09-2009 08:50 |
Parkering på OSL... | Trety | Flyforum | 17 | 07-09-2006 03:10 |
Parkering | ErikB | Flyforum | 8 | 19-03-2006 18:51 |