![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Hei godtfolk,
Mine foreldre reiser fra Haugesund til Riga i morgen. HAU-OSL med SK og OSL-RIX med BT. De har SK-flightnummer hele veien, da reisen er bestilt på wideroe.no. Så er vi tre som møter dem i Oslo og flyr OSLRIX. Vi har bestilt hos airbaltic.com og har BT-flightnr. Innsjekk på BT åpner klokka 12 i dag. På SK åpner den ikke før 1740. Jeg vil helst sjekke inn alle sammen på airbaltic.com så vi får sitte sammen. Men da må de sjekke inn seg selv på SAS senere i dag. Går det i det hele tatt an å gjøre det sånn? Beklager at dette ble rotete. Håper noen har glupe ideer her. Bare spør hvis det ble uklart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
avsluttet
|
![]()
Prøv, så får du svar...
Jeg har prøvd noe lignendes med LH med SAS/LH fly fra OSL og videre til MAD. Har prøvd å sjekke inn FRA-MAD fra LH's direkte internett ckin sider. Fungerte ikke da jeg hadde inbound fra OSL, og opplegget i en gjennomgående billett. Men, prøv, ihvertfall. Da får dere svar. Isåfall er det ikke verre enn at SGS i HAU får throughsjekket dem inn hele veien. Iverstefall er det ikke noe i veien med å ta seg en prat på Sas servicesenter utland. ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Betaler man for bag på BT, når man har kjøpt billetten via f.eks wideroe.no?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Virgin
|
![]() Quote:
Nå fikk jeg denne da jeg prøvde å sjekke inn opphavet på airbaltic.com Quote:
Da er frågan: Vil de få mulighet til å sjekke inn og velge sete for begge strekningene på sas.no, i og med at de har SK-flightnummer hele veien? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
(Videre kan nevnes at BT er svært dyre på overvekt over 20K...) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ScanFlyer Virgin
|
![]() Quote:
Quote:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Da har vi svaret. Man kan ikke sjekke inn en pax med SK-flightnummer på AirBaltic, og på sas.no får man kun sjekke inn for sas-flighten, ikke for AirBaltic. Så da blir det å vente til man kommer til flyplassen, så får vi se om de klarer å sette oss sammen :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og airBaltic gjenopptar codeshare | Someone | Flyforum | 5 | 17-05-2019 19:52 |
airBaltic og SAS søker om codeshare til USA | LN-RRA | Flyforum | 5 | 07-05-2009 15:38 |
SK codeshare med SU | VC-10 | Flyforum | 8 | 20-02-2009 18:25 |
airBaltic codeshare med Donbassaero | CK | Flyforum | 0 | 06-12-2005 08:19 |
SK codeshare på de fleste airBaltic flights | CK | Flyforum | 0 | 26-10-2004 15:30 |