![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dagen idag skulle by på utmerkede muligheter for spooting da Vestre bane er stengt. Dette betyr at ALL trafikk kom på østre bane.
PGA av testing av EOS1000D vil det komme flere bilder her utover kvelden, ettervert som jeg har fått overført bildene ifra de forsjelige minnekortene. Men jeg kommer her med en liten smakebit ifra tidlig i formidag. ![]() Huff ja! Til og begyne med idag var det ekelt mye Airbuser som var PR kåte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Nice.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er en del flere bilder klare. Det vil også komme bilder av Thai og PIA blant annet litt sener.
Lar bildene tale for seg selv. Som jeg alt har sagt var det vell mange Airbuser som var PRkåte tidlig på dagen idag. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Happy skvæt folkens ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fin serie dette med Carpatair som elegant avslutning
![]() Ser frem til fortsettelsen og da spesielt med PIA'en. Takk for hyggelig prat, forresten. (Fikk noen greie bilder av Thai'en i nordenden av rullebanen)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Deter jo morsomt at du endelig begynner å legge ut bilder. Veldig fin serie
![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og her kommer siste delen.
Og Airbus A32X serien har forfulgt meg som en svart sygge hele dagen. Heldigvis finnes det et hederlig untak, og et ok eksemplar av disse franske nitendospillene ![]() Hva i all verden gjorde denne fugeln her idag? ![]() Og endelig en liten fransk en som faktisk er Pen og se på. ![]() Og en Tysker som ville hjem. ![]() Så var den endelig en Airbus som er vakker uansett livery. Og med tanke på at den er laga i Frankrike er det meget godt jobbet. ![]() Og endelig er det tid for Verdens vakreste fly. Ingen over og ingen ved siden ![]() ![]() Stein! Slapp av, den hadde ikke de nye fargene |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ja, du kan tro jeg var småbitter av at jeg ikke kom meg ut i dag. Du verden så mye digg det var på OSL....som vanlig. Snasne bilder Steinar.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Sweet!! Var å fikk med meg PIA jeg også
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bra du fikk med deg PIA grindstein
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Nattstopp for SAS Airbus A321-200 på Gardermoen | FlightDeck | Flyforum | 1 | 22-11-2010 13:26 |
GeminiJets SAS Scandinavian A321-200 på vei... | LN-REF | Samlerhjørnet | 4 | 23-09-2010 01:03 |
easyJet med Airbus A321-200 | FlightDeck | Flyforum | 20 | 09-10-2008 10:52 |
SAS A321-200 på Ebay | Olebno | Samlerhjørnet | 7 | 20-08-2005 18:16 |