![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da kom SAS med et tredagerstilbud til Brussel, Amsterdam, Alicante & Paris!
![]() Reiseperiode: 2.august -> 30.september ![]() http://www.sas.no/no/Tilbud-og-prise...erssalg_220610 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Men er dette egentlig salg?
Jeg booket billetter til AMS til den prisen for et par uker siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Onkel reisende kekker
|
![]()
Godt gammelt sjørøvertriks det der..
Ikke at jeg vet det er det dèt gjelder her, men i min bransje er det ikke direkte uvanlig å kjøre på med kampanjer uten å gjøre nevneverdige ting med prisene.. Konseptet er jo å få til blest rundt et produkt, eller i dette tilfellet reisetrekninger..
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er ikke bare prisen som indikerer salg .. sannsynligvis har de lagt ut flere seter til laveste pris i disse tre dagene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Det er salg. Prisene er redusert fra 695 kr. til Brüssel, Amsterdam og Paris og fra 895 kr. til Alicante. SAS har tredagerssalg hver tirsdag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Brussel Airlines med Brussel-Montreal, overlater Toronto til Air Canada | Someone | Flyforum | 0 | 04-09-2019 13:29 |
Øveråsen leverer vinterutstyr til Seoul (ICN), Amsterdam og Paris | Discus | Småprat | 1 | 17-12-2014 07:49 |
Trondheim-Amsterdam-Madrid-Murcia-Alicante-Madrid-Amsterdam-Trondheim | Novair | TripReports | 10 | 07-07-2012 15:32 |
Flying Blue och Amsterdam kontra Paris | RolfL | Flyforum | 0 | 03-10-2006 10:24 |