![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Eller endelig blitt mere lik .dk eller.se....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Tja, er en del bugs der med ikke Micorsoft-browsere på enkelte sider - menyer som havner oppåhverandre o.l. Skal de aldri lære?
![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jepp, med Safari så ser siden ut som før..
Det er også nytt bookingsystem for eurobonus reiser, noe som faktisk ser ganske bra ut! ![]() Last edited by pilot94; 03-06-2010 at 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Oppdateringene skal foregå i kveld og natt, så vi får la den endelige dommen komme i morgen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]() Quote:
Bortsett fra det, så ser det ihvertfall ut som ei grei oppstramming og forsiktig modernisering av designet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Så bra ut her
![]() Mac og FF!
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mac med FF her også, men det var flysas.com som ble skrudd, samt "Mine sider" på sas.no og litt annet smågrums.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Sidene er absolutt mer freshe, men det er jo først og fremst forsiden og "skallet" som er revidert. På undersidene er fortsatt mange dårlige tekster, småfeil og uklarheter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ny bookingmotor for EuroBonus er ute - og den ser utrolig bra ut! Veldig oversiktelig, enkel å bruke og pen - minner litt om Norwegian. En vanvittig forbedring sammenliknet med den gamle EuroBonus-bookingmotoren, som ikke kan ha vært oppdatert på kanskje ti år.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Sånn helt malapropos oppstramming av websider:
http://lunchstriper.lunddesign.no/?p=263 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Men hvor er Eurobonus oversikt sidene mine?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Logg inn øverst til høyre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det har vært noen problemer med sidene, se http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=66143. Jeg får logget inn nå uten problemer, men hadde problemer i helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Funker fjell her. Ser kjempebra ut!
Mac + Chrome. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
avsluttet
|
![]()
Syntes jeg hadde noen kolonner som ikke var helt i linje...
Men helt greit og ren layout, oversiktlig, ren og pen. Men jeg vet at Opera pleier å kicke skikkelig på nettsteder som er kun designet for IEs standarder. Kjører alle IE's standarder iht w3.org's standard? Syntes jeg leste en artikkel om at MS' IE snik-innførte sine egne standarder fremfor å innføre nye ting via web-organisasjonens standardisering, slik at folk måtte bruke IE for å måtte vise spesifikke websider på en ordentlig måte. Huff, jeg lurer på når jeg skal bli avhengig av MAC, jeg.. ;-) Men nå ble jeg litt avtråd her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vi har gjort en ganske stor systemendring i tillegg til det estetiske, blant annet med å bytte bookingmotor for EuroBonus fra vår egen (stein)gamle plattform til Amadeus. Dessuten har vi byttet profildatabasen, noe som dessverre førte til en del feil med innlogging og profilsider. Når det skjer såpass store endringer på én agng, kan man enten gjøre som Ryanair og stenge siden helt i noen dager, eller så ruller vi ut, ser om det funker og gjør eventuelle endringer underveis. Man kan teste og teste i testmiljøer, men like fordømt skjer det alltid noen smågreier når man slipper i produksjon. Ny bookingmotor for alle billetter kommer til høsten. det blir veldig bra!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
vi har også en del diskusjoner omkring flash kontra HTML5 på de nye sidene, og som glad ipad/iPhone-eier så hører jeg til HTML5-klanen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Feil på SAS sine sider? | kristian | Reiseforum | 3 | 25-06-2012 00:25 |
Nye EuroBonus-sider | FlightDeck | Reiseforum | 2 | 08-07-2011 15:36 |
Pålitlige avinor sider eller SAS juks? | DY_ENZV | Flyforum | 5 | 26-02-2010 23:46 |
Nytt Scanorama med nye SAS-sider | LN-KID | Flyforum | 9 | 09-05-2009 05:07 |
http://www.hangar.no/ med nye sider... | LTH | Flyforum | 2 | 25-01-2005 20:52 |