![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Da var det blitt fredag, og jobben venter. Fokost er inntatt men kaffen får man ta på jobb.
Gråvær her i barteland -blir forhåpentligvis bedre ![]() Ha en strålende fredag folkens ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Da var det frokosttid, så var det å få sendt snuppene på skolen og ei i barnehagen før kursen settes mot jobb. Ser ikke ut til at det er noe cruiseskip på gang i dag gitt. http://www.stavanger-havn.no/cruiseanlop.asp?id=963 Ha en forteffelig dag forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon #2 frå Trondheim!
Fortsatt grått her i landet -men me får håpe på strålande sol ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Lørenskog. Da er man på jobb og klar for dagens utfordringer. Vil tro det blir en relativt rolig dag. Ellers er planen å ta bilen med på en liten service i ettermiddag da den lager en del merkelige lyder for tiden. Håper det ikke er altfor mye feil...
Ha en fin fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Klar for Morgenmad i København... Blir en bra dag dette også... I morgen settes kursen videre sydover mot MUC og BCN... Ha en flott fredag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen
Her er gutta oppe, klare for en ny dag. Fruen har dratt på jobb og nå er det på tide å finne på noe å gjøre for oss gutta. Litt senere i dag kommer snuppa hjem fra den årlige overnattingsturen med barnehagen. Ser ut som om det kan bli en flott dag her i dag. Sola skinner fra nærmest skyfri himmel, men det er litt kjølig ennå. Så får vi se om YR har rett i at det skal bli overskyet her snart... Ønsker alle en trivelig helg. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
God morgen fra et særdeles solfylt Tromsø, ikke en sky å se på himmelen
nå blir det å kaste seg ut i en ny hektisk dag på jobb, før det blir en liten svipptur over lyngsalpan til SOJ i kveld, 28 minutter flytid er egentlig ganske fantastisk. Ha en strålende dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Her i Stavanger var det sjefen som ringte og vekket meg i dag. Sånn går det når man forsover seg. Men jeg tror jeg sov veldig godt den timen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
TFIF og god morgen. Her i Oslo skinner solen og jeg startet dagen med å forsove meg. Men dagens første møte er for lengst unnagjort og nå blir det å hive seg over innboksen. Planer om en løpetur i kveld før det blir sushi og champis hos en "venninne"......
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God fredagsmorgen fra Kristiansund.
Deilig med sol og mildvær her. Retur til Oslo senere i dag med SK2306. I kveld blir det middagsselskap med en del familie. God fredag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Enda en god morgen fra Stavanger!
Ser ut som det kan bli en nokså brukbar dag her, med tanke på været! ![]() Straks avgårde på jobb - så blir det hjem og pakke.. På søndag skal det ut og luftes; svg-ams-sxm-cur-aua! Skal bli deilig med ferie =) Ha en toppers helg, alle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Barcelona. Her er det tid for avreise om 10 minutters tid. Turen går hjem med SAS BCN-OSL-BGO. Blir sikkert en fin tur. Til kvelden blir det planleggingsmøte om årets høsttur med gjengen, som opprinnelig skulle gå nettopp til Barcelone, men nå sannsynligvis kommer til å gå en annen plass. Ha en fin dag, og TGIF!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]()
Pent i Sandvika i dag som vanlig, og i ettermiddag blir det pub-til-pub i Sandefjord og helt sikkert selskap hos noen venner senere på bryggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra Krsand!
Her har det regnet i morgentimene, men nå skinner solen igjen. Barnehagen streiker så BF jr er plassert hos farmor. Tror ikke han var videre lei seg for det. For far er det dobbel arbeidsdag i dag, så jeg gleder meg allerede til i morgen! Ble litt deppa når jeg sjekket prisen på TGs flight fra MNL til BKK og fant ut at den var steget i pris med 600 kroner. Det var da jeg angret på at jeg ikke booket den for lenge siden. I lunsjen i dag skal jeg ut å ta bilde av cruiseskipet Azur som er på besøk i byen. Hun er 290 meter lang og 36 meter bred. Hun kom fra Southampton og forlater oss igjen allerede kl 1330 for å sette kursen mot Oslo. Hele 3574 passasjerer er med på det igangværende cruiset. Imponerende!! Skipet er forøvrig spell nytt. Ble døpt 10 april i år, og la ut på jomfruturen sin 2 dager senere! God hælj! BF ![]() Last edited by Bizflyer; 28-05-2010 at 10:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Her er rapporter under bearbeidelse før det blir tidlig utskei fra jobben om ikke så lenge. Nok jobbing denne uka. Det blir fint med en rolig helg før nok en travel uke er i anmars. Ha en fin dag og god helg alle forumister. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Sovemorgen, men nå venter egg og bacon. Deretter skal en bunke med aviser pløyes igjennom før det blir båten til Aker Brygge. I kveld skal Gjengen sjekke ut "Haandverkerstuene". Det ryktes at det er mye, og godt, øl der. Maten skal visst også gå ned. Uten å komme opp igjen.
![]() Ha en fin fdag.
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ingen god dag på Majorstuen. Her forsvinner en drøss med kolleger fra mandag av.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
BA Concorde Sep 1998
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Tromsø! godt vær her, så det er Skarven neste...!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God fredag (TGIF) | peterfox | Flyforum | 21 | 29-08-2014 17:25 |
Goooood fredag morgen -TGIF | LN-FHU | Flyforum | 19 | 10-12-2010 15:18 |
TGIF - God fredag morgen | EB | Flyforum | 19 | 22-10-2010 21:42 |