![]() |
|
![]() |
#1 |
Handelsreisende
![]() Join Date: Apr 2008
|
![]()
Hei
I forbindelse med et båtrace i Stresa 1-3 oktober, ønsker jeg å tilbringe et par dager i Toscana området i forkant. Har ikke behov for å sitte i bilen hele dagen for å kjøre rundt å se på ting, helst bare finne en koselig liten by å slappe av og nyte livet i. Har noen noen tips til steder, og evt hotell? Det gjør ingenting om det ligger i nærheten av havet. Har lest gjennom trip-reportene her og fått noen tips, men tar mer enn gjerne imot flere forslag. Hvordan er ellers været/temperaturen der nede på den tiden? Skal fly hjem fra Milano etter den helga, men kan gjerne fly ned til en annen by, for så å ta tog/leiebil opp til Stresa.
![]() |
#2 |
Handelsreisende
|
![]()
Da ble det t/r SVG - MXP med Lufthansa, og nesten en uke i Stresa. Satser på å ta en tur over innsjøen til Sveits i løpet av uka, greit å krysse av et nytt land på lista
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
En flott, og meget severdig, by i nordlige Toscana, er San Gimignano. Jeg bor alltid på Hotel Leon Bianco når jeg er der. Ligger midt på Piazza della Fontena.
![]() |
#4 |
Handelsreisende
|
![]()
Takk for tips, er notert. Liker meg best på små steder, så det kan være aktuellt å besøke en sånn plass
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Toscana | LN-FHU | TripReports | 10 | 16-03-2014 14:41 |
Høsten i Toscana | EB | Reiseforum | 7 | 04-09-2008 20:27 |
Restaurantforslag i Toscana? | ENGM RAMP | Reiseforum | 2 | 30-08-2008 11:57 |
Reisetips Italia ?? (Toscana & Venezia) | ENGM RAMP | Reiseforum | 18 | 30-08-2008 11:51 |
Toscana? | ENGM RAMP | Flyforum | 0 | 13-08-2008 18:20 |