![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
...må jo være en vanvittig kombinasjon. På denne måte viste Sola seg fra en knallbra side i går, utenom en vanvittig og grusomt kald nordavind. Det var også et par andre som trosset vinden, skulle visst fange en begivenhet som ikke ble til noen begivenhet... Men lyset ble i alle fall begivenhetsrikt for meg, og da har man ingen grunn til å være misfornøyd... Fotografering handler om lys, det er lyset som gir bildene våre...!
Thomas`en fremstår nesten i 3D, med et svakt solgløtt også på fjellene i bakgrunnen... ![]() ![]() ![]() Lufthansa sendte denne dag en 320 i anledning det fine lyset, mens arbeidshesten B737 flyr samme rute i all slags vær... Her "sikta" eg på regnbuen, men eg skulle tydeligvis venta ett tusendels sekund med å klikke av... ![]() ![]() ![]() KLM lyser opp en mørk himmel... ![]() Norske NOF, NOJ og NOS... ![]() ![]() Bær med meg en skjev horisont, jeg likte så godt lyset på 330-hangaren at jeg tar det med lell, ikke så greit å prøve å følge flyet med kameraet i skuddstilling, uten bein å stå på og med ekstremt skjeve hornhinner (???)... ![]() Også SAS skinner i det flotte lyset... Her med BRJ, BUE, BUG, RCU og RPU ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så måtte man ha fotball-pause, det var for langt tilbake til øya - klokka viste besøk hos venner på Sola. Man kunne bare spart seg hele kampen, for lurer man bare på hvor mye Jarstein fikk av Hamren & Co for å forårsake straffe på overtid, tidligere RBK-spiller som han er...! Du å du jeg gleder meg til VM...! Kampen endte tragisk, klokka viste at KLM ankom snart med sin største 737 - og jaggu kom det ikke en til, av de gale som meg - for å prøve seg på skumringsfotografering nok en gang... ![]() ![]() Baltic viser seg kun frem i mørke/skumring, litt trist i grunn - de har de flotteste motorer med blank front! ![]() En på bakken, og en KLM på vei ned... ![]() Avslutter med en SAS, god kveld...! ![]() hei å hå H
Eg har ingen signature... Last edited by Harald Oanes; 25-05-2010 at 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
F A N T A S T I S K. Du får det til må jeg si.
![]() |
#3 |
pr0
|
![]()
Må si jeg er enig med ENGM 911! F A N T A S T I S K!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Utrolig flotte og stemningsfulle bilder.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grise-fine!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Flotte bilder, å uten å virke alt for partisk, må jeg si at SAS fargene er flotteste fargene i verden i slike lysforhold. ( så lenge flya er rene og nogenlunde vasket )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Gjør ingen ting med mange 737'er når bildene blir så flotte!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra Harald. Dette var kjempefine bilder
![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Nydeligebilder dette ja ! -Og ja....,- med slik himmel i bakrgrunnen og sol på motivet,-da blir det dramatiske nydelige bilder !
Vil se mer ! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Legal Eagle
|
![]()
Fantastiske bilder! Du klarte det igjen!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Tusen takk til ALLE for rause og hyggelige kommentarer... Det gjør fotograferingen vel verdt å holde på med...
hei å hå H
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vannvittig bra
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
FOR ET LYYYYS! Virkelig nydelige bilder
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dramatisk himmel og fantastisk lys | Harald Oanes | Bilder & foto | 16 | 19-10-2010 21:01 |
Flott lys på 01L i dag | findus | Bilder & foto | 5 | 20-06-2010 12:10 |
Flott lys i ettermiddag | gilera | Bilder & foto | 7 | 29-10-2009 20:14 |
Overlevde dramatisk flystyrt | RuneGaus | Flyforum | 3 | 23-09-2007 01:13 |
Noen fra OSL 3 aug, ikke så mye spennende,men det var flott lys | TigerBlack | Bilder & foto | 18 | 06-08-2007 10:34 |