![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]() ![]() Ja, Baselutvann og jeg var altså ute og farta hele lørdan' i helga. Turen resulterte i krafig melkesyre i en ikke fullt så godt trent Marius, mens for meg kun litt korsryggstølhet, hehe. Jeg kan forespeile dere alt for mange bilder som er alt for uinteressante, men hvis dere liker å se på morgenbilder og tårnbilder, så er gjennstår det kun å scrolle nedover! (: Jeg gjør som Marius, og lar for det meste bildene si hva de enn måtte ha på hjertet. Tre timer etter jeg hadde stått opp, var vi på plass ikke mange hundremeterne fra threshold på østre bane litt etter kl. 09... ...hvor vi møtte blant annet møtte denne nydelige damen ![]() ![]() deretter en lekker liten snuppe med en nydelig akksent på ekte bristisk RR-vis! ![]() Vi opplevde et nydelig lys på morgenkvisten, og med steikende sol og godt over 20 grader var det ikke rom for klaging! ![]() Som sagt, nydelig lys!! ![]() ![]() Etter mye S/H-balansering i PSE fikk jeg dette ![]() Pen maskin, hva? ![]() Må si jeg elsker 321erne til SAS! ![]() Som lyn fra klar himmel snudde vinden, og vi fikk noen fine takeoffsituasjoner ![]() ![]() Så fikk vi heldigvis den pene Berlineren på dens retur også, gitt! ![]() ![]() ![]() Etter litt ringing og tipsing med ENGM 911 fant vi det for godt å bevege oss over til 19R og vollen... Noe som skulle vise seg å bli en litt strabasiøs ferd på drøyt ei mil!! På veien traff jeg på denne karen som stod på holding point i nærmere ti minutter, og tre avganger kom igang før denne kunne vende rumpa til og fære sørover... ![]() Fortsettelse fra vollen og 19R/tårnet følger...
Canon 5D mark III | Canon 1D mark IV | Canon 1D mark III Last edited by Halvorsn; 27-05-2010 at 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
DEL 2
![]() Hipp tjohei for sigøynerpakk fra Romania og Karpatene. Her representert ved Carpatair -.-´ ![]() ![]() ![]() ![]() ENDELIG fikk jeg #6000!! ![]() On request by Nick: ![]() ![]() Vi sykla no j*vlig på for å rekke HL7466 a.k.a. lakseekspressen ![]() ![]() ![]() N939UW denne gang ![]() Etter en ganske lang pause i trafikken tråkka vi oss videre mot flysamlingen, tok oss en is og en muffin, og kom oss opp til den velkjente benken ![]() Til vår alles store skuffelse gikk TG av fra 19L, og ikke som sedvanlig fra 19R.. Ja, ja tenkte vi og sykla inn til tårnet, hvor vi hadde avtalt å få en liten kikk inn til. Vi var "bare" i RAMP-etasjen, men med balkong og det hele samt godt selskap fra Vegard koste vi oss noe skikkelig (: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Heldig med denne MD-80n ![]() Oj, ble visst til at jeg måtte lage en tredje del, gitt!
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Morsom Tripreport og MASSE flotte bilder.
Håper stølheten og rødfargen i nakken har gitt seg ![]() Hvem har sagt at spotting er for de makelig anlagte ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Mange fine bilder, men duverden så møkkete SK A321 var da
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
DEL 3
Blir nesten et pretansiøst oppsamlingsheat dette her, men skitt au, fly får vi vel aldri nok av, hva? Gjett hva slags flyselskap dette her er! :P ![]() ![]() og ENDELIG ESC på brikka! Blir nok et hyggelig gjennsyn med den i mårra over FBU! ![]() For de som lurer så er det grønne merket du ser bak på flyets side en slags verifiresing for at BLX fyr så miljøvennlig, så. ![]() Da tror jeg at jeg har spammet forumet og denne tråden nok for denne gang. Håper dere likte bildene - kritikk tas i mot med åpent sinn! ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
hahahaha! Jaaa! helt klart!
![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flott og variert.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
takk, dog vanskelig å måle seg i variasjon med f.eks. putzmeister o.l.
![]() |
#10 |
Canonskytter
|
![]()
Mange flotte bilder, godt og variert!
Men å sykle TO mil! Nei, det hadde jeg aldri klart per dags dato. Her er det kropp i forfall desverre. All trening gikk til h* da jeg flyttet til BDU. Nå blir jeg helt ferdig av å sykle de 600 meterne tilsammen frem og tilbake til Kiwi'n... ![]()
You Can, Canon. Last edited by gilera; 24-05-2010 at 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
haha! nei jeg sykler nærmere 1,5 mil hver dag med en snittfart på rundt 22,5 km/t (bare rett fram) og liker å komme i form av slikt
![]()
![]() |
#12 |
Canonskytter
|
![]()
Det står det respekt av!
Jeg har nå selv gått til innkjøp av en gammel DBS damesykkel (rosa og lilla) med kurv foran, flott til å ha kameraet oppi, og bagasjebrett for å sykle til jobben. Er ca. 4km tror jeg. Legger man det sammen med den tilstanden jeg er i om morgenen... Jeg kommer til å dø.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flotte bilder, Halvorsn
![]() Morsom rapport, jeg har sykla rundt OSL en gang for altfor mange år siden, og ingen grunn til ikke å prøve det igjen i sommer. gilera: sykle 1 km av gangen, så kommer du raskt til å orke fler
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
helt enig Hickok!
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Canonskytter
|
![]()
Jeg får starte med en motorsag med propell bakpå ryggen til hjelp i første omgang
![]() Men nok OT fra min side.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dæven så flotte bilder!
Selv så syklet jeg opp til OSL rundt flyplassen og tilbake (til Lørenskog) for to uker siden... 96 km og en snittfart på 27 km/t, flott tur ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kjenner meg igjen gilera
![]() Halvorsn, vil gjette CSA jeg? UTROLIG flotte bilder - som vanlig fra deg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly mistet all motorkraft og falt 4000 meter | LN-KOG | Flyforum | 15 | 31-05-2015 22:38 |
Fly dalte 1500 meter | imm | Flyforum | 6 | 16-08-2014 19:32 |
Maibilder fra SVG (Mens noen kikker på Dreamliner kikker jeg på andre ting.... ) | Twin Otter | Bilder & foto | 21 | 06-06-2012 21:15 |
Jeg sykler kun 26 405 meter for å se på fly | baselutvann | Bilder & foto | 12 | 26-05-2010 22:27 |
OT: Hjelp! Jeg får kun inn Estonia Israel | Tommy777 | Flyforum | 7 | 28-03-2007 23:10 |