Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 24-05-2010, 15:07   #1
DY_ENZV
ScanFlyer Blue

Default T3 på Heatrow?

Heisann!!

Jeg skal ut å reise med emirates fra LHR neste tirsdag. Skal overnatte natt til tirsdagen på et flyplass hotell å har dermed ikke noe særlig annet å gjøre på tirsdagen enn å dra til flyplassen å sjekke inn. Men hvordan er det å oppholde seg i T3 i en tidsperiode på et par timer? Er det nedslitt eller flott? Går heller å spotter noen timer hvis terminalen er fæl. Setter pris på svar
DY_ENZV is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2010, 15:11   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: T3 på Heatrow?

T3 er mer egnet til shopping enn spotting for å si det slik.
Old 24-05-2010, 15:48   #3
Tertit54
Scanflyer Green and white

Tertit54's Avatar

Det "beste" alternativ kan være å oppholde seg oppe på taket av P-husene på T3 eller T2 den lille stunden(???) du har til rådighet. Du har "noe" utsikt men ikke perfekt og dessuten så er det egenlig restriksjoner om å oppholde seg der, men jeg har tilgode å bli bortvist( ennå !!)
Tertit54 is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2010, 15:48   #4
DY_ENZV
ScanFlyer Blue

Tror jeg ikke helt klarte å gjøre meg forstått

Jeg tenkte hvis terminalen er fin å det er en grei plass å slappe av i enn bar/restaurant samtidig så det er litt en kan gå rundt å se på (butikker osv) så tar jeg gjerne å sjekker inn når innsjekk åpner så jeg slipper å stresse mest mulig eller sitte på flyplasshotellet lengre en nødvendig Men hvis terminalen er nedslitt å dårlig så tar jeg heller å setter bagasjen på hotellet å finner meg en spotteplass langs flyplassen
DY_ENZV is offline   Reply With Quote
Old 24-05-2010, 16:46   #5
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

T3 er vel et fullverdig shoppingsenter. Det er flust med (taxfree)shopping der, også pub/bar/kafeer å spise men ingen av dem har noe utsikt å snakke om hvis jeg husker rett. Gatene til EK ligger slik til at det er utsikt mot den ene rullebanen, men gatene oppgis ikke lang tid i forveien. Jeg liker ikke T3, men det er fordi jeg misliker shopping-preget og den totale mangelen på utsikt.

Old 25-05-2010, 00:48   #6
akira
Scanflyer Silver

Jeg skal selv reise neste tirsdag fra T3, dog med CX. Har 3 timer layover, så planen min er å finne meg en bar og slå meg ned på, da jeg har hørt at T3 ikke har så mange tilbud utenom shopping.

Tja..
akira is offline   Reply With Quote
Old 25-05-2010, 10:48   #7
SpotOn
ScanFlyer Silver

SpotOn's Avatar

Quote:
Originally Posted by DY_ENZV View Post
Tror jeg ikke helt klarte å gjøre meg forstått

Jeg tenkte hvis terminalen er fin å det er en grei plass å slappe av i enn bar/restaurant samtidig så det er litt en kan gå rundt å se på (butikker osv) så tar jeg gjerne å sjekker inn når innsjekk åpner så jeg slipper å stresse mest mulig eller sitte på flyplasshotellet lengre en nødvendig
Det er en Diners Club Lounge der om det hjelper. Har ikke besøkt den selv, så kan ikke si noe om hvorvidt det normalt er sitteplasser å oppdrive, men i fellesarealene i terminalen kan det jo være rimelig håpløst til tider.
SpotOn is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules