![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Heisann!!
Jeg skal ut å reise med emirates fra LHR neste tirsdag. Skal overnatte natt til tirsdagen på et flyplass hotell å har dermed ikke noe særlig annet å gjøre på tirsdagen enn å dra til flyplassen å sjekke inn. Men hvordan er det å oppholde seg i T3 i en tidsperiode på et par timer? Er det nedslitt eller flott? Går heller å spotter noen timer hvis terminalen er fæl. Setter pris på svar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
T3 er mer egnet til shopping enn spotting for å si det slik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Det "beste" alternativ kan være å oppholde seg oppe på taket av P-husene på T3 eller T2 den lille stunden(???) du har til rådighet. Du har "noe" utsikt men ikke perfekt og dessuten så er det egenlig restriksjoner om å oppholde seg der, men jeg har tilgode å bli bortvist( ennå !!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tror jeg ikke helt klarte å gjøre meg forstått
![]() Jeg tenkte hvis terminalen er fin å det er en grei plass å slappe av i enn bar/restaurant samtidig så det er litt en kan gå rundt å se på (butikker osv) så tar jeg gjerne å sjekker inn når innsjekk åpner så jeg slipper å stresse mest mulig eller sitte på flyplasshotellet lengre en nødvendig ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
T3 er vel et fullverdig shoppingsenter. Det er flust med (taxfree)shopping der, også pub/bar/kafeer å spise men ingen av dem har noe utsikt å snakke om hvis jeg husker rett. Gatene til EK ligger slik til at det er utsikt mot den ene rullebanen, men gatene oppgis ikke lang tid i forveien. Jeg liker ikke T3, men det er fordi jeg misliker shopping-preget og den totale mangelen på utsikt.
![]() |
#6 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Jeg skal selv reise neste tirsdag fra T3, dog med CX. Har 3 timer layover, så planen min er å finne meg en bar og slå meg ned på, da jeg har hørt at T3 ikke har så mange tilbud utenom shopping.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|