![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg leder efter personer til et radioprogram på P3, der har set Air Force One sidst den landede i København og en, der har fulgt følgeflyenes landing den sidste uges tid.
Jeg skal bruge en kort beskrivelse af AFO og lave et lille interview med en flyspotter. Skriv hvis du kender en eller du selv har lyst til at medvirke! Mange hilsner Kenneth K. / DR P3 www.dr.dk/p3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er ikke selv det store flyspotter, har mere interesse af hvem der flyver hvor, service, alliancer osv. Så jeg kan nok ikke hjælpe dig. Men hvis du eller en fra P3 tager ud til Flyvergrillen på Amager Landevej, så vil du med sikkerhed kunne finde folk der som har spottet de sidste dage og som skal spotte idag samt sikkert også nogle som så AFO sidst den var her i København.
Flyvergrillen er det store samlingssted for fotografer og spottere i København. Held og lykke med projektet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har taget kontakt til Flyvergrillen og arrangeret et interview, men jeg ville gerne høre fra en der stod og så Air Force One lande i 1997, da Clinton kom til København.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På tv så jeg også en Northwest Airbus A330 i København. Hvem kom med den?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det er presseflyet. De faar ikke plass i AF1 til alle sammen, saa det er alltid et ekstra pressefly naar han drar paa store eventementer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hvor lang tid bruger du til det, Andreas , og hvilken vej kører du egentlig ?? Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() reg.: N810NW (674) delivery: 22.06.2005 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
'Air Force Un' | LN-MOW | Småprat | 5 | 19-02-2015 09:09 |
KRS: UK Air force + Welcome Air | ThePlanespotter1 | Bilder & foto | 3 | 17-02-2013 18:20 |
EVE/BDU - Belgian Air Force A333/Air Finland B752, 22.Mars | Trdfly | Spotteralerts | 1 | 23-03-2012 10:37 |
U.S. Air Force C-32A (Boeing 757-2G4) Air Force Two | SE-SAM | Samlerhjørnet | 0 | 16-01-2010 20:00 |