![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Etter en noe stressende uke er helgen endelig i sikte. Starten på dagen bestod i å fullføre en oppgave på 3000 ord (endte på 2918 ord, og det får være godt nok). Den er nå levert, og det var også semesterets siste oppgave. Nå venter 1 muntlig prøve og 4 skriftlige prøver (aka. eksamen)... Og jammen ligger jeg ikke ann til A i et av fagene...
![]()
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Puh ... stressende dag... Guttungen er ferdig på skolen i morgen og kom hjem med et glimrende karakterkort, så det ble en gaming adapter til hans PS2 som belønning. Selvfølgelig stemte ikke bruksanvisningen med hvordan det riktig skulle gjøres, så det ble litt banning og sverting for å få ting riktig. Nå funker det ihvertfall, og han spiller fornøyd Call of Duty på naborommet.
Blir vel en tur på |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad fredag... SAAB`n er pakket og klar for pinsehelgen. Blir halv dag på kontoret før ungene hentes på skole og i barnehage og kursen settes mot Gudbrandsdalen. Ha en strålende start på nok en langhelg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Browncoat
|
![]()
God morgen fra Tananger
Her er det forhåpentlig ikke lenge til det er så varmt at jeg ikke trenger jakke på vei til jobb. 9 grader sa ATIS, og QNH på 1029... Uansett... med bra musikk på ørene, denne gang representert med denne
karen, så gikk gåturen til jobb kjapt.I dag blir det å "leke" med litt crude oil ![]() Ha en fin dag forumister ![]()
![]() |
#5 |
Canonskytter
|
![]()
God morgen fra Sola. Her er, eller i hvertfall blir det strålende sol ser det ut som, men det er litt kaldt foreløpig.
Dagen går til å ta opp eksamen i lover og bestemmelser som jeg feilet på i fjor... Fikk 72% da (trenger minst 75% for å bestå kravene til Part 66), altså en feil for mye. Får håpe det går bedre i dag da. Nå har jeg jo lest en god del mer. Ellers tenkte jeg å frese tvers over landet rett etter eksamen i dag. Hjem til Halden og mammas mat! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger.
Fredag indeed! Men først skal man til Tannlegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God fredag, ja!
Uka har jammen gått fort, ikke at det er noe negativt... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Developer
![]() Join Date: May 2006
|
![]()
God morgon frå Trondheim!
Endelig fredag, og det var vel ein (arbeids)dag for tidlig? ![]() ![]() ![]() ![]() Ha ein super fredag alle saman! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Copenhagen, hvor man utrolig nok er i gang med dagen. Videre skal helgen benyttes til flyttepakking og nedvasking av min (svært lille) leilighet... Ha en god weekend du også!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Lysaker og slutten på en fire-dagers uke. Det er en firedagers-uke igjen og så er det ingen røde dager før jul
![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandvika,
Ukas siste arbeidsdag starte med SK4002 og LN-RPJ idag. Noe morgentåke i sørvest på morgenkvisten , men lite trafikk på terminalen i forhold til det jeg hadde forventet helgen før Pinse. Grei flight over fjellet, takk og pris er -RPJ'en en av de kjerrene som har de orginale og behagelige setene fortsatt. Mer skyet over østlandet ser jeg. Elektriske ladninger var å observere i øst. Tordenvær tror jeg det kalles. Parkering på gate 41 idag og busssightseeing rundt terminalen. Jeg tror jeg må ta meg en alvorsprat med ENGMRAMP. ![]() Vel her er det bare å hiva seg over møter og oppgaver før returen over fjellet en gang på ettermiddagene. Ha en fin dag og god helg alle. Last edited by OJB; 21-05-2010 at 12:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superflyer
|
![]()
God fredag morgen #2 fra Trondheim
Her er det overskyet, men deilig temperatur. I ettermiddag går turen til København for pinsehelga ![]() Ha en strålende helg alle sammen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Morgen fra Oslo. Dagen begynte med en forsovelse, men har omsider fått kommet meg på kontoret, og det ser ikke som det skal bli noe problem å fylle dagen i dag heller. Casual Friday og med utetemperaturen ble det derfor første gang i år jeg kunne dra på jobb i kortarmet. Foreløpig lite planer for kvelden bortsett fra en løpetur, så får jeg se om jeg holder meg hjemme eller ramler utpå! God helg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Råholt.
Fri i dag, og ferie neste uke. Tja.. Lift skal hentes i dag, så er det litt skraping, husvask og så maling. Det var den ferieuka. Kjenner jeg har skikkelig lyst til å begynne med det... ![]() ![]() Ha en god fredag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
TGIF!
Endelig en fredag hvor jeg ikke behøver å jobbe dobbelt. Kjerringa har bebudet at hun ikke skal være hjemme i aften, så dette kan bli framifrå! Solen stråler i Krsand og 20 graders streken er allerede passert! Hører jeg utepils i det fjerne???? BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag! Da har man vært produktiv på morgenen. Både vært i banken for en liten samtale med min rådgiver samt en tur hos frisøren, sistnevnte var nødvendig nå
![]() Setter straks turen mot jobb, og der blir jeg nok utover kvelden gitt. Ønsker alle en god fredag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes. Gårsdagen ble avsluttet med toscansk aften i vinklubben. Vi smakte på 10 viner, og en av mine, en -93 Sassicaia, ble kåret til kveldens beste. Mye god ost etterpå. Siste bussen hjem.
Idag blir det ikke noe annet enn en tur i butikken. Flasker skal pantes og noe godt på grillen skal det vel også bli. Men først nettbank og regninger ![]() Ha en fin dag.
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Puh! Det var en svett dag med mange oppgaver på jobben. Til og med en samtale hvor man sier at man står i fare for å få sparken. Nuvel. Fredag og avslapping. Ingen Nøgne Ø i sikte. Man får vel vaske litt klær før 1. pinsedags avreise til Berlin. God fredag !
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig fredag... | EB | Flyforum | 27 | 20-11-2018 22:18 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 31 | 21-07-2018 07:11 |
Endelig fredag | EB | Flyforum | 29 | 05-10-2009 19:25 |