![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Jeg tok et par timer i ettermiddag/kveld på vollen etter at ENGM 911 tipset meg om at han var der. Og for en uttelling man fikk. Her er fem bilder, og samtlige er chartermaskiner, og ingen på norsk register
![]() Dagens første hyggelige besøk var denne. ![]() Så kom en meget lekker B737-800 ifra Travel Service ![]() Stein. Ja nå vet du at man på 17 mai skal holde seg unna damer og unger, slik at man kan få slike godbiter på brikken ![]() Så kom Novair med en A321. ![]() Men gleden stoppet ikke her..... For se her hva som kom en god stunn senere og en middag rikere på Jessheim. ![]() Og jaggu hadde Thomas Cook en maskin til på lur for meg og ENGM 911 ![]() Som dere ser trenger ikke 17Mai bety kjedlige SAS og NAX maskiner på OSL. Cato. Takk for en hyggelig stund på vollen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Nå skjønner jeg at OSL har en del pene fugler på 17. mai! Damn it, og jeg som sløste bort dagen med å se på barnetoget..
Men flotte biler som alltid! ![]() We want more! ![]()
"My soul is in the sky." - William Shakespeare Last edited by OSL-MRU; 17-05-2010 at 22:06. Reason: Ekstra tekst |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Grindstein på vollen i ettermiddag:
-"satan, Jettime på vei inn" -"satan i he**, Travel Service" En god latter forlenger livet. Dæven så vanskelig å holde kamera stabilt når man holder på å flire seg i hjel. Takk Grindstein. Hvorfor jeg dro til OSL på ettermiddagen, kona hadde karaokeparty the Indonesian way.
✈ Gamle fly bråker best ✈ Last edited by ENGM 911; 17-05-2010 at 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ser ut som en fornuftig måte å feire dagen på.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Dårlig timing fra min side, å dra når JetTime kom.
Har forsåvidt fanget den noen ganger tidligere, men moro allikevel ![]() Har litt for mange bilder fra helga, som jeg holder på å gå igjennom. Serier kommer etterhvert ![]() For min del ble det en heldagstur på Fredag, kveldstur på Søndag og heldagstur i går 17. mai.....
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Knall bra fangst Steinar.... De tre siste altså
![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Traust og forutsigbart trenger ikke være negativt - LH-F | Dag Viking | TripReports | 30 | 04-03-2019 15:10 |
Ikke noe annet enn en kjedelig jobbtur...... | Someone | TripReports | 11 | 02-05-2011 13:34 |
Det er slettes ikke vår | Polaris | Bilder & foto | 16 | 29-03-2011 17:25 |
Trenger ikke være kjedelig på en flyplass | ENGM 911 | Flyforum | 3 | 13-09-2010 00:20 |